×

عضو مجمع نمایندگان در مجلس: آمریکا، سپاه را مانعی برای سلطه جویی ها می داند

  • کد نوشته: 6274
  • مهر ۲۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که سپاه بخشی از هویت انقلاب است گفت: آمریکا، سپاه را مانعی برای سلطه جویی ها می داند و امروز رئیس جمهور آمریکا با زبان جنون وارد شده که علاوه بر تامین منافع بتواند امتیازات بیشتری بگیرد. “عباس گودرزی” نماینده مردم بروجرد با اشاره […]

    عضو مجمع نمایندگان در مجلس: آمریکا، سپاه را مانعی برای سلطه جویی ها می داند
  • آمریکا، سپاه را مانعی برای سلطه جویی ها می داند

    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که سپاه بخشی از هویت انقلاب است گفت: آمریکا، سپاه را مانعی برای سلطه جویی ها می داند و امروز رئیس جمهور آمریکا با زبان جنون وارد شده که علاوه بر تامین منافع بتواند امتیازات بیشتری بگیرد.

    “عباس گودرزی” نماینده مردم بروجرد با اشاره به سخنان ترامپ گفت: هدف اصلی آمریکا گرفتن فرصت پیشرفت از کشور ایران است و هر از چند گاهی به هر بهانه ای موانعی را بر سر راه قرار می دهند و امروز توان دیدن پیشرفت موشکی ایران را ندارند و هدف اصلی را تضعیف پیشرفت موشکی قرار داده اند.

     

    وی با اشاره به این که تنها راه مقابله با دشمنان، افزایش قدرت دفاعی است افزود: دشمنان خوی سلطه جویی دارند و می کوشند تا با ضعیف کردن کشورها بتوانند تصرف بیشتری داشته باشند و به منافع خود برسند.

     

    گودرزی تصریح کرد: امروز آمریکا در نظر دارد در روند پیشرفت موشکی کشور اختلال ایجاد کند و می خواهند مردم را نسبت به سپاه دچار تردید کند.

     

    به گفته وی روزی گفته می شد فعالیت های هسته ای مانع پیشرفت کشور شده و اگر این فعالیت ها متوقف شود همه مشکلات حل می شود اما این فعالیت ها متوقف شد ولی نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه تحریم های جدید اضافه شد و اتفاق خاصی رخ نداد و مشکلات هم حل نشدند.

     

    نماینده مردم بروجرد اضافه کرد: دشمنان به خوبی می دانند یکی از مولفه های قدرت کشور، پیشرفت های موشکی است و به همین دلیل به دنبال تضعیف آن برآمدند و قصد دارند تا سپاه را در این میان تضعیف کنند.

     

    وی تصریح کرد: آمریکا تمام توان خود را برای داعش به کار گرفت اما سپاه در این میان مقتدرانه وارد عمل شد و پوزه آنها را به خاک مالید و همین سبب شده تا آنها سپاه را مانعی برای سلطه جویی های خود بدانند.

     

    گودرزی سپاه را مایه عزت کشور برشمرد و افزود: بخشی از هویت انقلاب سپاه است و دشمنان امروزه هویت را هدف قرار داده چرا که در دوران دفاع مقدس و پس از آن در فتنه ها و توطئه ها، سپاه تو دهنی خوبی به آنها زده است.

     

    به گفته وی دولت، مجلس و دستگاه ها وظیفه دارند با حفظ وحدت در هیچکدام از مولفه های قدرت کشور وارد مذاکرده نشوند چرا که آنها قصد دارند میز مذاکره را طولانی کنند و فرصت ها را از کشور بگیرند.

     

    نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: امروز ترامپ با زبان جنون وارد عمل شده اما در واقع همه رئیس جمهورهای آمریکا یک سیاست واحد را دنبال می کنند و هدفشان تامین منافع و گرفتن امتیازات بیشتر است.

     

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *