×

عملکرد مسئولان لرستان ایجاد اشتغال پایدار و مبارزه با فساد باشد

  • بهمن ۱۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام‌ جمعه سلسله گفت: مسئولان با ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با فساد و عمل به اقتصاد مقاومتی امید واقعی را در مردم ایجاد کنند. به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سجاد موسوی ظهر امروز در دیدار با فرماندار سلسله و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در بیت امام‌جمعه سلسله برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه […]

    عملکرد مسئولان لرستان ایجاد اشتغال پایدار و مبارزه با فساد باشد
  • امام‌ جمعه سلسله گفت: مسئولان با ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با فساد و عمل به اقتصاد مقاومتی امید واقعی را در مردم ایجاد کنند.

    موسوی امام جمعه سلسله

    به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سجاد موسوی ظهر امروز در دیدار با فرماندار سلسله و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در بیت امام‌جمعه سلسله برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصتی است برای واکاوی دوباره دستاوردهای انقلاب و بیان چگونگی پیشرفت‌هایی که در کشور صورت می‌گیرد.

    وی افزود: انقلاب اسلامی امروز به مرحله بلوغ خود رسیده است و علیرغم همه دشمنی‌ها و دسیسه‌های استکبار و به برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، خون شهدا و ایستادگی ملت، این انقلاب هرروز قدرتمندتر و سربلندتر می‌شود و به بقای خود ادامه می‌دهد.

    امام‌جمعه شهرستان سلسله با اشاره به برخی از معضلات موجود در کشور عنوان کرد: ترفند امروز دشمنان ناامید کردن مردم از طریق سیاه نمایی است که متأسفانه برخی از داخل برای حذف رقیب در دام این ترفند گرفتار می‌شوند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

    وی بیان کرد: وظیفه همه است که با حفظ وحدت و اتحاد در داخل و با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و پاسداشت خون شهدای گلگون‌کفن با حذف بداخلاقی‌ها، از سیاه نمایی دست برداشته و به بیان واقعیت‌های موجود جامعه و دستاوردهای این انقلاب مردمی بپردازند.

    موسوی خاطرنشان کرد: امروز اساسی‌ترین نیاز کشور، آرامش عمیق، اتحاد، انسجام ملی و امیدبخشی به مردم است البته امیدبخشی نباید کاذب و سطحی باشد بلکه مسئولان باید با عملکرد خود در ایجاد اشتغال پایدار و خروج از رکود و مبارزه با فساد و عمل به اقتصاد مقاومتی امید واقعی را در مردم ایجاد کنند.

    انتهای پیام/

     منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *