×

عمل به برگزاری انتخابات سالم از وظایف مهم دستگاه‌های اجرایی است

  • اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرماندار سلسله با بیان اینکه امنیت و شرکت پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی امری بسیار مهم است گفت: عمل به برگزاری انتخابات سالم از وظایف همه دستگاه‌های اجرایی است.   به گزارش نیساخبر؛ جلسه توجیهی، آموزشی بازرسان انتخابات ۲۹اردیبهشت‌ماه در شهرستان سلسله برگزارشد. فرماندار سلسله در این […]

    عمل به برگزاری انتخابات سالم از وظایف مهم دستگاه‌های اجرایی است
  • فرماندار سلسله با بیان اینکه امنیت و شرکت پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی امری بسیار مهم است گفت: عمل به برگزاری انتخابات سالم از وظایف همه دستگاه‌های اجرایی است.
     

    به گزارش نیساخبر؛ جلسه توجیهی، آموزشی بازرسان انتخابات ۲۹اردیبهشت‌ماه در شهرستان سلسله برگزارشد.

    فرماندار سلسله در این جلسه اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برای عزت، اقتدار، انسجام و همبستگی ملی است و همچنین انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی و نشان عزت و اقتدار کشور ما است.

    وی با بیان اینکه امنیت و شرکت پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی امری بسیار مهم است گفت: عمل به برگزاری انتخابات سالم از وظایف همه دستگاه‌های اجرایی است.

    فلاح‌نژاد افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب خنثی شدن دسیسیه‌های دشمنان می‌شود و رئیس‌جمهوری منتخب نیز با پشتوانه و قدرت مردمی بیشتری سکان‌دار دولت خواهد بود.

    وی با اعلام آمادگی برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان خاطرنشان ساخت: مهمترین اولویت ما در برگزاری انتخابات، حضور حداکثری مردم، برقرای امنیت کامل، قانونمداری و سلامت انتخابات است.

    فرماندار سلسله ادامه داد: با همکاری همه مسئولان اجرایی، در کمال سلامت انتخاباتی سالم، بانشاط و پرشور و با مشارکت حداکثری مردم فراهم خواهیم کرد.

    وی  در پایان تصریح کرد: همه‌ی ما مسئولان بایستی بگونه‌ای رفتار کنیم که باعث حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی شود و این اعتماد را به مردم بدهیم که از آرای آنان صیانت خواهد کردیم و آرای آنان محترم است و ما هم امانت‌دار مردم خواهیم بود چرا که این مردم هستند که با حضورشان سرنوشت و آینده خود و کشورشان را تعیین می کنند.

     انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *