×

فرماندار سلسله : شهرک صنعتی شهرستان سلسله بلاتکلیف رها شده است

  • خرداد ۱۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: شهرک صنعتی این شهرستان به رغم دارا بودن کلیه امکانات با تنها یک واحد تولیدی فعال بلاتکلیف رها شده است. به گزارش نیساخبر، قدرت الله فلاح نژاد عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله با اشاره به اینکه  از منابع صندوق توسعه ملی در شهرستان سلسله در راستای رونق […]

    فرماندار سلسله : شهرک صنعتی شهرستان سلسله بلاتکلیف رها شده است
  • شهرک صنعتی شهرستان سلسله بلاتکلیف رها شده است

    فرماندار سلسله گفت: شهرک صنعتی این شهرستان به رغم دارا بودن کلیه امکانات با تنها یک واحد تولیدی فعال بلاتکلیف رها شده است.

    به گزارش نیساخبر، قدرت الله فلاح نژاد عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله با اشاره به اینکه  از منابع صندوق توسعه ملی در شهرستان سلسله در راستای رونق تولید و اشتغال کمتر استفاده شده اظهار داشت: تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد از دیگر موانع پیش روی سرمایه گذاری و  تولید است زیرا میل به سرمایه گذاری را کمتر می‌کند.

    وی با اشاره به لزوم توجه به جهت‌دهی پرداخت تسهیلات به طرح‌های کوچک، عنوان کرد: متاسفانه بخش صنعت و معدن در این شهرستان بسیار ضعیف عمل کرده است به گونه‌ای که شهرستان سلسله سلسله دارای پایین ترین نرخ سرمایه‌گذاری در استان لرستان است.

     فرماندار سلسله با اشاره به نبود واحد صنعتی بزرگ یا نیمه متوسط در این شهرستان خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی این شهرستان نیز به رغم دارا بودن کلیه امکانات با تنها یک واحد تولیدی فعال بلاتکلیف رها شده است.

    فلاح‌نژاد کاهش سهم اشتغالزایی دستگاه‌های عمرانی را نشان دهنده کاهش فعالیت‌های این دستگاه‌ها در شهرستان دانست و گفت: در حالی که بخش کشاورزی عمده‌ترین بخش اقتصادی شهرستان محسوب می‌شود اما عدم سرمایه‌گذاری در بخش آب از دیگر مشکلات پیش‌روی رونق تولید و اشتغال شهرستان سلسله است که نیازمند توجه ویژه است.

    فرماندار سلسله با بیان اینکه در بخش کشاورزی دارای ۲۰ واحد فعال یا نیمه فعال و ۲۶ واحد تعاونی نیازمند تسهیلات هستیم تصریح کرد: متاسفانه با توجه به مصوبات ستاد تسهیل استان در سال گذشته در شهرستان سلسله در بخش صنعت و معدن از ۱۰ واحد نیازمند تسهیلات تنها یک مورد تسهیلات دریافت کرد و پرداخت تسهیلات برای احداث سیلو ذخیره گندم شهرستان نیز هنوز انجام نشده است.

    فلاح‌نژاد با اشاره به تصفیه خانه فاضلاب شهر الشتر عنوان کرد: خوشبختانه این طرح به مناقصه رفته و به پیمانکار واگذار شده و در حال تجهیز کارگاهی است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

     مسئولان به مشکلات معیشتی مردم توجه کنند

    حجت‌الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه شهرستان سلسله نیز در این جلسه اظهار داشت: سه عنصر دین، مردم و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار مهمی داشتند و مادامی که این سه عنصر در کنار هم باشند انقلاب اسلامی  نیز موفق بوده و تداوم خواهد داشت.

    امام جمعه الشتر با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم انقلاب استمرار داشته باشد باید به فکر حل  مشکلات اقتصادی مردم باشیم تصریح کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند، این مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای پایبندی خود به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را نشان داده و بار دیگر با امام خود تجدید بیعت کردند پس باید خالصانه پاسخ زیبایی به این حضور گسترده بدهیم.

    وی افزود: همه باید منتخب مردم را در خدمت رسانی خالصانه به مردم یاری کنند، باید دست به دست هم داده و با استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و آنچه که زیبنده این نظام و مردم است گام برداریم.

    انتهای پیام/

    منبع: تسنیم


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *