×

فرماندار سلسله: شورا محل دعوا و امتیازگیری نیست

  • کد نوشته: 5848
  • شهریور ۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر” قدرت‌اله فلاح‌نژاد در مراسم تحلیف منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای الشتر و فیروزآباد با تاکید بر اهمیت و نقش شوراها اظهار داشت: شورا محل دعوا و امتیاز گرفتن نیست بلکه فرصتی برای خدمت کردن به مردم است. وی افزود: اینکه دولت بخشی از اختیارات خود را به شوراها واگذار نموده یک […]

    فرماندار سلسله: شورا محل دعوا و امتیازگیری نیست
  • به گزارش نیساخبر” قدرت‌اله فلاح‌نژاد در مراسم تحلیف منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای الشتر و فیروزآباد با تاکید بر اهمیت و نقش شوراها اظهار داشت: شورا محل دعوا و امتیاز گرفتن نیست بلکه فرصتی برای خدمت کردن به مردم است.

    وی افزود: اینکه دولت بخشی از اختیارات خود را به شوراها واگذار نموده یک رویداد مهم است و منتخبین باید از آن به عنوان یک فرصت برای خدمتگزاری استفاده کنند‌.

    فرماندار سلسله در بخش دیگری از سخنان خود  به مشارکت ۹۰ درصدی مردم سلسله در انتخابات شوراها اشاره کرد و اظهار داشت: این مشارکت بیانگر اهمیت نقش شورا از دیدگاه مردم است و امروز منتخبین باید با پرهیز از حاشیه‌ها و وحدت و همدلی در جهت خدمت به مردم گام بردارند و با خدمات خود پاسخ ارزشمندی به اعتماد مردم بدهند.

    فلاح‌نژاد اشرافیت به قانون، پرهیز از سیاسی کاری، تلاش برای درآمدزایی و سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها و نظارت بر دخل و خرج شهرداری‌ها را بخشی از وظایف شوراها برشمرد و افزود: وجود یک سوره در قرآن کریم با نام شورا و اختصاص یک فصل از قانون اساسی به این موضوع بیانگر جایگاه رفیع شوراها است که منتخبین باید با عملکرد درست مبتنی بر خدمت از این جایگاه صیانت کنند.
    در خاتمه این مراسم پس اجرای مراسم تحلیف شوراهای دو شهر الشتر و فیروزآباد برای معرفی هیات رییسه و انتخاب سرپرست شهرداری‌ها عازم ساختمان شورا شدند.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *