×

فرماندار سلسله: میراث فرهنگی لرستان توجهی به ظرفیت‌های گردشگری سلسله ندارد

  • مهر ۱۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: میراث فرهنگی لرستان توجهی به ظرفیت‌های گردشگری سلسله ندارد. به گزارش نیساخبر، قدرت الله فلاح نژاد عصر امروز با تاکید بر اینکه هیچ مدیری حق ندارد نسبت به ایجاد اشتغال پایدار بی‌اهمیت باشد اظهار داشت: حرف اول و آخر مسئولان نظام ایجاد اشتغال پایدار و تولید است و هیچ مدیری حق ندارد نسبت […]

    فرماندار سلسله:  میراث فرهنگی لرستان توجهی به ظرفیت‌های گردشگری سلسله ندارد
  • کهمان 2

    فرماندار سلسله گفت: میراث فرهنگی لرستان توجهی به ظرفیت‌های گردشگری سلسله ندارد.

    به گزارش نیساخبر، قدرت الله فلاح نژاد عصر امروز با تاکید بر اینکه هیچ مدیری حق ندارد نسبت به ایجاد اشتغال پایدار بی‌اهمیت باشد اظهار داشت: حرف اول و آخر مسئولان نظام ایجاد اشتغال پایدار و تولید است و هیچ مدیری حق ندارد نسبت به این موضوع بی‌اهمیت باشد.

    وی با تاکید بر اینکه نباید عملکرد خوب شهرستان در ایجاد اشتغال سال گذشته سبب ایجاد حاشیه امنیتی برای مدیران دستگاه‌ها شود عنوان کرد: ایجاد اشتغال پایدار بر چهار بخش پرداخت تسهیلات بانکی، اعتبارات دولتی، سرمایه گذاری بخش خصوصی و هلدینگ‌ها استوار است.

    فرماندار سلسله با انتقاد از عملکرد ۲۶ درصدی بانک‌های شهرستان در پرداخت تسهیلات خاطرنشان کرد: متاسفانه بخش سرمایه گذاری خصوصی نیز در شهرستان سلسله مغفول مانده و کمتر به آن توجه شده است.

    وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی هم تخصیص‌های پایینی دارد افزود: لذا ضرورت دارد که بانک‌های شهرستان همکاری خود را در پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران بیشتر کرده و سخت گیری‌های موجود در این بخش را نیز کمتر کنند زیرا سرمایه گذاران به دنبال شرایط آسانی در جذب تسهیلات هستند و این امر تمایل آن‌ها را به سرمایه گذاری بیشتر می‌کند.

    فلاح نژاد با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم که اشتغال پایدار به گفتمان غالب شهرستان تبدیل شود تصریح کرد: متاسفانه سهم شهرستان سلسله در بخش تسهیلات مشاغل خانگی نیز بسیار اندک است که مسئولان مربوطه باد به دنبال چرایی این موضوع باشند.

    فرماندار سلسله همچنین با انتقاد از مدیرکل میراث فرهنگی لرستان افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان بخش گردشگری آن است که مدیرکل مربوطه متاسفانه تاکنون هیچگونه نگاه توسعه‌ای نسبت به آن نداشته و عملکرد اشتغال این بخش نیز بسیار ضعیف بوده است در حالی که در صورت توجه، بخش گردشگری می‌تواند منجر به توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری شهرستان سلسله شود.

    وی از عملکرد ضعیف اداره کل راه و شهرسازی لرستان نسبت به ایجاد اشتغال و ثبت صفردرصدی تعهدات اشتغالی این اداره در شش ماهه اول سال جاری که ناشی از عدم همکاری و هماهنگی این اداره کل با شهرستان سلسله است به شدت انتقاد کرد.

    انتهای پیام/

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *