×

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد: کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در لرستان

  • کد نوشته: 7251
  • دی ۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش ۹ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: در این مدت ۳ تن و ۳۸۱ کیلو و ۹۷۸ گرم انواع مواد مخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.   به گزارش نیساخبر، ‌ سردار حاجی محمد مهدیان نسب در […]

    فرمانده انتظامی لرستان خبر داد: کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از 3 تن مواد مخدر در لرستان

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش ۹ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: در این مدت ۳ تن و ۳۸۱ کیلو و ۹۷۸ گرم انواع مواد مخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

     

    به گزارش نیساخبر، ‌ سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از ابتدای سال ۹۶ تاکنون دو هزار و ۹۷۷ توزیع کننده و خرده فروش موادمخدر را دستگیر که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش نشان می دهد.

    وی انهدام ۵۷ باند سوداگر مرگ در استان با افزایش ۳ درصدی، توقیف ۲۲۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، اجرای ۱۱۸ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با افزایش ۱۶ درصدی، ۵۰۷ طرح پاکسازی نقاط آلوده با افزایش پنج درصدی و ۲۷۳ طرح کنترل محور های مواصلاتی با افزایش ۶ درصدی را از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در این مدت عنوان کرد.

    فرمانده انتظامی استان در ادامه، انجام ۱۶ عملیات مشترک برون استانی با ایلام، خراسان شمالی، البرز، مازندران، قم، اصفهان و تهران و منجر شدن به کشف مقدار ۸۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر با افزایش ۷ درصدی را از دیگر اقدامات پلیس لرستان برشمرد.

    سردار مهدیان نسب در پایان کل دستگیر شدگان در این مدت را ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر خرده فروش، توزیع کننده، قاچاقچی و معتاد عادی و متجاهر اعلام کرد و گفت: پلیس، مبارزه بی امان با سوداگران مرگ را با قاطعیت ادامه خواهد داد و فضا را بر آنان ناامن خواهد کرد.

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *