×

فرمانده سپاه استان لرستان: اقتصاد مقاومتی مانع تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی می‌شود

  • کد نوشته: 3463
  • اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
  • ۰
  •   فرمانده سپاه استان لرستان گفت: اقتصاد مقاومتی اگر به خوبی اجرایی شود جلوی تهاجم فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی و جنگ اقتصادی گرفته می‌شود. به گزارش نیساخبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در اجلاس عمومی مجمع بسیج استان لرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد اظهار داشت: مجمع بسیج لرستان در یک سال و […]

    فرمانده سپاه استان لرستان: اقتصاد مقاومتی مانع تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی می‌شود
  •  

    اقتصاد مقاومتی مانع تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی می‌شود

    فرمانده سپاه استان لرستان گفت: اقتصاد مقاومتی اگر به خوبی اجرایی شود جلوی تهاجم فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی و جنگ اقتصادی گرفته می‌شود.

    به گزارش نیساخبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در اجلاس عمومی مجمع بسیج استان لرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد اظهار داشت: مجمع بسیج لرستان در یک سال و نیم اخیر با رأی بسیجیان متخصص و نخبه در سراسر استان لرستان با حضور ۲۳ قشر تشکیل‌شده است.

    وی با بیان اینکه نخستین اجلاس مجمع بسیج در استان تشکیل‌شده است افزود: کار این قشر اندیشه‌ورزی، مسئله‌یابی است که چالش‌ها و آسیب‌ها را در استان بررسی کنند و نتیجه را به‌عنوان یک کار مطالعاتی تحویل دهند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: یک بخش دیگر در مجمع بسیج این است که مسئله به قشر بدهند تا بررسی‌ها را انجام داده که برون‌رفتی از آسیب‌ها و چالش‌ها باشد.

    وی بیان کرد: مجمع بسیج به دنبال توانمندسازی است چرا که در دموکراسی ما بخش زیادی از نمایندگان مجلس و دولت‌مردان تخصص‌های لازم را در حوزه‌های مختلف ندارند.

    کشکولی با بیا اینکه مطالبه گری نباید به‌صورت جناحی باشد تصریح کرد: مطالبه گری باید از جنس علمی و منطقی باشد و باید به دنبال عملی کردن منویات مقام معظم رهبری باشیم.

    وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های لازم باید رصد و کنترل نخبگان را داشته باشیم تا مشخص شود آیا دولتمردان سیر طبیعی کار خود را انجام می‌دهند و مردم نیز در ریل اصلی خود حرکت می‌کنند یا نه که اگر غیر این باشد تذکرات لازم داده شود.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: باید هم‌افزایی و هم‌پوشانی مدنظر باشد و جناحی برخورد نکنیم و به پشتوانه منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید قدرت اقدام شود؛ این قدرت ناشی از خرد و اندیشه است که اگر به‌درستی اجرا شود و به نتیجه برسد خیلی مهم  است.

    وی اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات تبلیغ و فرهنگ‌سازی سبک زندگی است که باید مجمعی که تشکیل‌شده سبک زندگی را تبیین و نهادینه کنند.

    کشکولی در راستای فهم و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی که شاید اجرانشده و یا به منصه ظهور نرسیده است افزود: اقتصاد مقاومتی را باید خوب اجرایی کنیم که می‌تواند جلوی تهاجم فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی و جنگ اقتصادی گرفته شود.

    وی عنوان کرد: میزان روش و منش انقلابی گری را باید در مدیران رصد کنیم که آیا انقلابی گری در مدیران و مسئولان ما وجود دارد و راز و رمز پایداری بی‌نظیر و شکوهمند مردم را در طول ۳۷ سال را کشف کنیم که می‌تواند زمینه‌ساز تمدن اسلامی باشد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بیان کرد: سرعت و چرایی پیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه را باید رصد کنیم و ببینیم چرا و چگونه شد که انقلاب اسلامی بااین‌همه فشارهای داخلی و خارجی به چه میزان سرعتی در جهان در حال سبقت است که باید این موضوعات را به‌عنوان شاخص موردتوجه قرار داد.

    وی تصریح کرد: بنا است در راستای فضاهای مطالعاتی در استان لرستان کار شود که این اقدام نیاز به همکاری دارد.

    انتهای پیام/

    منبع: تسنیم

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *