×

فرمانده سپاه ناحیه الشترخبرداد:اعزام۱۸۰نفر از خواهران بسیجی به اردوی راهیان نور

  • فروردین ۱۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه ناحیه الشتر  از اعزام ۱۸۰نفر از خواهران بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب خبرداد. سرهنگ محمود یوسفوند در گفتگوی اختصاصی با نیساخبرگفت:راهیان نور مدرسه ای است که در آن بسیجیان به برکت خون پاک شهدا با بصیرت و معنویت بالاتری به شهر خود باز خواهند گشت. وی هدف از اعزام این تعداد از بسیجیان را […]

    فرمانده سپاه ناحیه الشترخبرداد:اعزام۱۸۰نفر از خواهران بسیجی به اردوی راهیان نور
  • فرمانده سپاه ناحیه الشتر  از اعزام ۱۸۰نفر از خواهران بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب خبرداد.

    سرهنگ محمود یوسفوند در گفتگوی اختصاصی با نیساخبرگفت:راهیان نور مدرسه ای است که در آن بسیجیان به برکت خون پاک شهدا با بصیرت و معنویت بالاتری به شهر خود باز خواهند گشت.

    وی هدف از اعزام این تعداد از بسیجیان را به اردوی راهیان نور تجدید میثاق باشهدا وآشنایی نسل جدیدانقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ترویج روحیه ی ایثار و شهادت در بین جوانان برشمرد.

    سرهنگ یوسفوند خاطرنشان ساخت: در این برهه از زمان که دشمنان قسم خورده این انقلاب درجنگ نرم با تمام تجهیزات خود درپی تغییر وتاثیردر اعتقادات جوانان ما میباشندمیتوان ازپتانسیل بالای اردوهای راهیان نور برای مقابله با این تهدیدات استفاده کرد.

    وی افزود: جوانان ما میتوانند با الگو گیری از سیره شهدا خصوصا در بحث ولایتمداری درجهت بالا بردن بصیرت خود اقدام کرده وتمامی دسیسه های دشمنان را درجنگ نرم خنثی نمایند.

    گفتنی است بسیجیان اعزامی به  اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی اروندکنار، هویزه و شلمچه بازدید خواهند کرد.

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *