×

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:
فضایی برای بیان مطالبات به‌حق مردم در نظر گرفته شود

  • آذر ۲, ۱۳۹۸
  • ۰
  • سردارکشکولی با اشاره به اینکه بایستی فضایی برای بیان مطالبات مردمی پیش‌بینی شود، افزود: متاسفانه آشوبگران با ایجاد فضایی ناامن، مطالبات به‌حق مردم را از بین بردند.

    فضایی برای بیان مطالبات به‌حق مردم در نظر گرفته شود
  • سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان اغتشاشات اخیر همه دیدند که دشمنان با تبلیغات مختلف در هزاران شبکه ماهواره‌ای، قادر به انجام کاری نشدند.

    وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به ارعاب و ترساندن مردم دل خوش کرده، اما ملت ایران هیچ‌گاه نهراسیده و همواره پای آرمان‌های والای انقلاب ایستادگی و مقاومت کرده است.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه بایستی فضایی برای بیان مطالبات مردمی پیش‌بینی شود، افزود: متاسفانه آشوبگران با ایجاد فضایی ناامن، مطالبات به‌حق مردم را از بین بردند.

    سردار کشکولی در تشریح انواع دیدگاه‌های غربی در مقابل انقلاب اسلامی، بیان داشت: دانش‌پژوهان غربی در گذشته معتقد بودند که انقلاب اسلامی ایران استحاله خواهد شد، حال اینکه طی ۴۰ سال اخیر اشتباه بودن این دیدگاه ثابت شده است.

    وی، مهار انقلاب را دیگر دیدگاه دانش‌پژوهان غربی خواند و گفت: آمریکا تحمل استقلال‌طلبی ملت ایران و دیگر کشورهای مسلمان را ندارد، از این رو با توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف سعی در برهم زدن استقلال کشورها دارد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: همچنین آینده‌پژوهان غربی بر این باور بودند که انقلاب اسلامی ایران تکامل و توسعه پیدا می‌کند، این دیدگاه به واقعیت نزدیک بوده، چرا که امروز شاهد پیشرفت‌های بیش از پیش ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

    سردار کشکولی با بیان اینکه تمدن لیبرال غربی جز شرارت و کشتار انسان‌ها چیزی به همراه ندارد، گفت: دشمن و به ویژه استکبار جهانی به دنبال ربودن مغزهای متفکر و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران است.

    وی تصریح کرد: وضعیت علمی ایران تا قبل از انقلاب صفر بود، اما امروز با شعار «ما می‌توانیم» و تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان بی‌شمار، به پیشرفت‌های علمی بسیاری دست یافته‌ایم.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ایران را پایه‌گذار انقلاب علمی عنوان کرد و افزود: در راستای اعتلای فضای علمی کشور باید از هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *