×

فیلم نیمه بلند ” آکسار” با موضوع دفاع مقدس در لرستان تولید شد

  • کد نوشته: 6877
  • آبان ۲۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • تهیه‌کننده و کارگردان فیلم نیمه بلند آکسار با بیان اینکه فیلم نیمه بلند آکسار با موضوع دفاع مقدس در شهرستان دورود تولید شد گفت: فیلم نیمه بلند آکسار تلنگری است تا پای انقلاب و آرمان‌های آن بمانیم. حسین مهدیان  از اتمام مراحل ضبط فیلم نیمه بلند «آکسار» خبر داد و اظهار داشت: آکسار قصه آدم‌هایی […]

    فیلم نیمه بلند ” آکسار” با موضوع دفاع مقدس در لرستان تولید شد
  • آکسار

    تهیه‌کننده و کارگردان فیلم نیمه بلند آکسار با بیان اینکه فیلم نیمه بلند آکسار با موضوع دفاع مقدس در شهرستان دورود تولید شد گفت: فیلم نیمه بلند آکسار تلنگری است تا پای انقلاب و آرمان‌های آن بمانیم.

    حسین مهدیان  از اتمام مراحل ضبط فیلم نیمه بلند «آکسار» خبر داد و اظهار داشت: آکسار قصه آدم‌هایی است که در برزخ ماندن و رفتن نفس‌های تب آلوده زمین را می‌شمارند و در اندوه تلخشان رازی است مبهم و منور که تنها آن آخرین و کشیده‌ترین شعله شمع خوب می‌داند.

    وی افزود: موضوع فیلم آکسار دفاع مقدس است و برای جشنواره عمار در سرفصل ملت قهرمان با مشارکت واحد فرهنگی سپاه دورود در این شهرستان ساخته‌ شده است.

    تهیه‌کننده و کارگردان فیلم نیمه بلند آکسار عنوان کرد: هدف ما نشان دادن زندگی شخصی افرادی است که بعد از جنگ و شرکت قهرمانانه در پشت خاک‌ریزها، آرامش خود را فدا کردند تا تلنگری باشد برای همه ما که آرمان‌های انقلاب را فراموش نکنیم.

    وی بیان کرد: فیلم نیمه بلند آکسار نگاهی کلی از یک جلوه خاص بعد از انقلاب را نشان می‌دهد و اتفاقاتی که برای یک خانواده افتاده تا بتوانند مدافع خاک و انقلاب باشند.

    مهدیان تصریح کرد: این فیلم با بازیگری علیرضا قائد، رضا حاجی وند، محمود رضا صفری، مریم حاجی وند، محمد لطفی زاده، نرگس سلیمانی و مهدی نصیری نژاد تولید شده است.

    وی از عدم‌حمایت اداره فرهنگ و ارشاد دورود در ساخت این اثر هنری گفت: مکدر کننده است که برای ساخت یک اثر هنری اداره ارشاد شهرستان هیچ حمایتی جز دادن یک برگه به اسم مجوز نداشته است.

    تهیه‌کننده و کارگردان فیلم نیمه بلند آکسار اظهار داشت: مسئولان فراموش کرده‌اند مردمی را که جنگیدند تا آن‌ها پشت میز بنشینند؛ چرخه زندگی مسئولان  تبدیل‌شده به چرخه اتوماسیون اداری نه‌چرخه مردمی و انقلابی که بی‌شک این اصالتاً یک سم خطرناک است.

    وی افزود: واحد فرهنگی سپاه ناحیه دورود یک‌تنه در حال جنگیدن با این سم خطرناک است و همیشه حامی مردم و انقلاب بوده و خواهد بود.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *