×

لزوم تداوم اقدامات پیشگیرانه علیه کرونا در سلسله

  • فروردین ۱۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: مردم این شهرستان تا کنون همکاری خوبی در خصوص کنترل ویروس کرونا داشته‎اند اما لازم است تا کنترل کامل آن و رسیدن به سطحی پایدار، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته باشد.

    لزوم تداوم اقدامات پیشگیرانه علیه کرونا در سلسله
  • شریف خسروی روز شنبه در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری از کرونا در سالن جلسات فرمانداری با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه و در عین حال سختگیرانه باید تا بیستم فروردین ماه در شهرستان ادامه داشته باشند، اظهار داشت: تمامی سختگیری های انجام شده برای این است که به چرخه سابق بازنگردیم و اقداماتی که در راستای کنترل ویروس در شهرستان انجام شده است هدر نرود.

    وی بر لزوم استمرار کنترل ورودی های شهرستان و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به شهر تاکید کرد و افزود: سلامت مردم قابل مسامحه نیست و تا جایی که در توان و بضاعت شهرستان است باید تمامی دستگاه های اجرایی پای کار باشند و تا کنترل کامل ویروس تلاش خود را بکار گیرند.

    فرماندار سلسله گفت: انجام مرتب گشت های مشترک پایش بازار سلسله ضروری است و اداره صنعت و معدن و تعزیرات باید نظارت داشته باشند که تا بیستم فروردین ماه و تعیین تکلیف مجدد، تمامی مشاغل غیرضروری شهرستان بجز فروشندگان موادغذایی و بهداشتی تعطیل باشند.

    وی با اشاره به برخی گزارشات رسیده مبنی بر فک پلمپ برخی واحدها توسط مالکان افزود: با هماهنگی دادستان  تمامی اماکنی که از دستورات شورای سلامت در بحث پیشگیری از کنترل ویروس کرونا، سرپیچی نمایند به مدت یک ماه پلمپ می شوند.

    خسروی ادامه داد: گرچه سختگیری های موجود معیشت برخی را با مشکل مواجه کرده اما به دلیل اینکه پای سلامت و جان مردم در میان است باید همکاری لازم در اینخصوص صورت گیرد، سهل انگاری برخی و شروع به فعالیت آنها می تواند ضربه های جدی به سلامت دیگران وارد نماید.

    فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم کنترل بیماران بهبود یافته و عدم تردد آنها در سطح شهر توسط شبکه بهداشت و درمان، عنوان کرد: مناطق تفریحی شهرستان باید کماکان بسته باشند و ادارات نیز بجز فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات و صنعت و معدن با یک سوم ظرفیت خود فعالیت کنند.

    وی اظهار داشت: جلوگیری از ایجاد تجمعات و مراسم های سوگواری در سلسله باید همچنان تداوم داشته باشد و شهرداری، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی در این راستا باید پای کار باشند و اجازه ندهند تا برقراری شرایط پایدار در شهرستان، هرگونه مراسم عزاداری و تجمعی برگزار شود.

    خسروی با تاکید بر لزوم سمپاشی و ضدعفونی محلات و نقاط اولویت دار، افزود: لازم است که میوه فروشان سیار نیز در سطح شهر پراکنده باشند و در نقطه خاصی تجمع نکنند.

    وی افزود: همه باید تا رسیدن به وضعیت پایدار در شهرستان و کنترل کرونا، همکاری لازم را با ستاد شهرستانی پیشگیری ازاین ویروس داشته باشند.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *