×

مانتوهای “جلو باز” ابزاری برای عادی سازی بدحجابی+عکس

  • کد نوشته: 7458
  • دی ۲۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • می خواهند بدحجابی را عادی سازی کنند، پول می گیرند و برهنه در خیابان راه می روند و عده ای دیگر هم تقلید می کنند. به گزارش نیساخبر“حجاب و عفاف در جامعه یک ارزش است که نگاه دارنده انسان از لغزش‌ها بوده و باعث سلامت فرد و جامعه ، آرامش روحی و روانی را برای […]

    مانتوهای “جلو باز” ابزاری برای عادی سازی بدحجابی+عکس
  • مانتوهای "جلو باز" ابزاری برای عادی سازی بدحجابی+عکس

    می خواهند بدحجابی را عادی سازی کنند، پول می گیرند و برهنه در خیابان راه می روند و عده ای دیگر هم تقلید می کنند.

    به گزارش نیساخبر“حجاب و عفاف در جامعه یک ارزش است که نگاه دارنده انسان از لغزش‌ها بوده و باعث سلامت فرد و جامعه ، آرامش روحی و روانی را برای افراد و به تبع جامعه به‌دنبال خواهد داشت اما متأسفانه امروزه وضعیت حجاب جوانان چندان مطلوب نیست.

    مهمترین دستاویز و ابزار دشمن در تهاجمات فرهنگی کشف حجاب بوده و هست غربی‌ها معتقدند که اولین قدم برای فروپاشی کانون‌های خانواده و ترویج بی‌بند و باری در جوامع مسلمان، کشف حجاب است.

    زنان بدلیل اثر مهمی که در تشکیل کانون گرم خانواده و تعلیم و تربیت فرزندان بر عهده دارند ، مورد شدیدترین تهاجم فرهنگی قرار گرفته اند.

    حجاب بانوان

    تهاجم فرهنگی ابزارها و شیوه های متعددی دارد، تهاجم فرهنگی در پوشاک ، موسیقی و خوراک است یکی از جلوه های اثرات مخرب تهاجم فرهنگی در پوشش دختران و زنان جامعه ایران مشاهده می شود.

    در غفلت نهادهای نظارتی و فرهنگی کشور مدل مانتو جلو باز یکی از مدل های جدیدی هست که وارد بازار کشور و از جمله شهرهای استان لرستان شده است، مانتوهایی که جلوی آنها دیگر دکمه ندارد و باز است و حیای زن مسلمان را نشانه گرفته است؟

    کشف حجاب به صورت سازماندهی شده و ناشده در حال انجام است!عده ای پول گرفته اند تا کشف حجاب کنند و در خیابان راه بروند!

    می خواهند عادی سازی کنند، پول می گیرند و برهنه در خیابان راه می روند و عده ای دیگر هم تقلید می کنند این گونه جامعه زودتر رو به زوال می رود.

    مانتوهای جلو باز

    همه را درگیر خودش کرده از خانواده های مذهبی گرفته تا آنهایی که دیگر حتی برهنگی برایشان عادی است، همه درگیر این جنگ شده اند خودمان را گول نزنیم همینگونه بی تفاوت پیش برویم دیر بجنبیم همه چیز از دست می رود.

    یکسری افراد به عمد یا غیر عمد با لباس های ناپسند درخیابان ها ظاهر می شوند که بر همگان بخصوص نیروی انتظامی لازم است با توجه به تاکید اسلام مبنی بر امر به معروف و نهی از منکر با این منافی عفت برخورد جدی داشته باشند.

    مانتوهای جلو باز0

    چنانچه بنیان های اخلاقی، مذهبی، خانوادگی و اجتماعی فرو ریزد بنیان خانواده و به تبع آن جامعه متزلزل شده و فرو می ریزد و جامعه به اهداف و آرمان های خود نمی رسد.

    بدحجابی مهمترین مشکل جامعه امروز است و در حال حاضر که شدید ترین هجمه جوامع غربی نسبت به ارزش های دینی ما وجود دارد زنان و دختران به عنوان مجریان اصلی حجاب می توانند نقش تأثیرگذاری در مقابله با ترویج فساد و بی بندو باری و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشند چرا که بدحجابی و بی حجابی یکی از اصلی ترین ابزارهای دشمن برای از هم پاشی بنیان خانواده ها در جهت رسیدن به اهدافشان است.

    ترویج بدحجابی

    اجرای درست مقوله حجاب در جامعه، سلامت اجتماع، خانواده و آرامش روحی و روانی افراد را در پی دارد و از این رو می توان گفت که محکم تر شدن بنیان خانواده  در گرو رعایت مسئله حجاب است و از سوی دیگر رواج فساد اخلاقی و بی بندوباری را می توان از پیامدهای نامطلوب عدم توجه به مسئله حجاب عنوان کرد.

    باوجود این که حجاب در جامعه اسلامی به عنوان یک ارزش شناخته می شود ولی متاسفانه وضعیت حجاب آن چنان که باید شایسته و زیبنده رعایت نمی شود این درحالی است که براساس تحقیقات عدم رعایت مسئله حجاب مربوط به عدم شناخت و آشنایی کافی نسبت به این موضوع مهم است که آن هم شاید به کم کاری و یا بی توجهی متولیان فرهنگی نسبت به این مسئله است.

    انتظار می رود متولیان فرهنگی و اصحاب رسانه، صدا و سیما و آموزش و پرورش و دانشگاه ها در خصوص ارتقا فرهنگ حجاب و عفاف اقدام نمایند و آسیب های وارده در این حوزه را به اطلاع افراد جامعه برسانند.

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *