×

امام جمعه موقت خرم‌آباد:
مبارزه با مفاسد اقتصادی ‌در استان لرستان ‌ادامه داشته باشد

  • مرداد ۱۸, ۱۳۹۸
  • ۰
  • امروز قرارگاه سازندگی سپاه توانست در شرایط تحریم به صادرات بنزین برسد و این موفقیت نیروی سپاه در صادرات بنزین، نشان دهنده توانایی داخلی و ضرورت توجه بیشتر به ظرفیت‌های بومی است

    مبارزه با مفاسد اقتصادی ‌در استان لرستان ‌ادامه داشته باشد
  • امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی امیدواریم این روند در استان‌هاو به ویژه در استان لرستان نیز اجرایی و ادامه داشته باشد و انتظار می‌رود مسئولان قضایی در مبارزه با فساد برخورد قاطعانه داشته باشند.

    به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام سید‌لطف الله حیات الغیب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرم‌آباد به لزوم توجه به ظرفیت‌های بومی و عزم جدی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و اظهارداشت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی خنثی کننده توطئه‌های اقتصادی دشمنان است از این رو برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروی سپاه جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، افزود: امروز قرارگاه سازندگی سپاه توانست در شرایط تحریم به صادرات بنزین برسد و این موفقیت نیروی سپاه در صادرات بنزین، نشان دهنده توانایی داخلی و ضرورت توجه بیشتر به ظرفیت‌های بومی است.

    ‌امام جمعه موقت خرم‌آباد به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد و گفت: جوانان در سایه تلاش و پشتکار پاسخ تمام فتنه انگیزی‌های دشمنان به‌ویژه آمریکا را می‌دهند.

    حیات‌الغیب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن حمایت از اقدامات شایسته و قاطعانه دستگاه قضایی کشور در برخورد با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: ریشه کنی مفاسد بستر نشاط و پویایی جامعه را فراهم می‌کند چرا که برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اداری و مالی سبب امیدواری مردم شده است.

    وی خاطرنشان کرد: در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی امیدواریم این روند در استان‌هاو به ویژه در استان لرستان نیز اجرایی و ادامه داشته باشد و انتظار می‌رود مسئولان قضایی در مبارزه با فساد برخورد قاطعانه داشته باشند.

    امام جمعه موقت خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان به پیش رو بودن عید غدیر خم اشاره کرد و اظهارداشت: عید غدیر عید ولایت است و پیامبر اکرم (ص) در این رابطه فرمایش کردند روز غدیر خم، برترین عیدهای من است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *