×

متخلفان صید غیرمجاز ماهی در دلفان دستگیر شدند

  • کد نوشته: 6804
  • آبان ۲۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست دلفان گفت: متخلفان صید غیرمجاز ماهی در شهرستان دلفان دستگیر شدند. به گزارش نیساخبر، قاسم دلفانی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: چند متخلف صید غیرمجاز ماهی در شهرستان دلفان دستگیر شدند. وی با اشاره به اینکه این متخلفان با وسایل ممنوعه (موتوربرق) اقدام به صید ماهی کرده بودند، […]

    متخلفان صید غیرمجاز ماهی در دلفان دستگیر شدند
  • دستبند متهم

    رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست دلفان گفت: متخلفان صید غیرمجاز ماهی در شهرستان دلفان دستگیر شدند.

    به گزارش نیساخبر، قاسم دلفانی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: چند متخلف صید غیرمجاز ماهی در شهرستان دلفان دستگیر شدند.

    وی با اشاره به اینکه این متخلفان با وسایل ممنوعه (موتوربرق) اقدام به صید ماهی کرده بودند، افزود: یگان حفاظت محیط‌زیست دلفان  حین گشت و کنترل در سطح حوزه استحفاظی در حاشیه رودخانه گیزه رود با یک گروه متخلف صید غیرمجاز ماهی که در حال اقدام به صید غیرمجاز ماهی بودند برخورد کردند.

    رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست دلفان بابیان اینکه این متخلفان قبل از انجام هرگونه صیدی از محل متواری شدند، عنوان کرد: از این گروه متخلف صید غیرمجاز یک دستگاه موتوربرق کوچک به همراه ادوات صید کشف و ضبط شد.

    وی تصریح کرد: استفاده از وسایل الکتریکی برای صید، آسیب فراوانی برای آبزیان دارد به همین دلیل با متخلفان برخورد قاطع و بدون اغماض می‌شود.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *