×

محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان لرستان یکی از کارهای در تراز انقلاب اسلامی است

  • کد نوشته: 11868
  • بهمن ۲۴, ۱۳۹۸
  • ۰
  • نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: ورود به‌مناطق محروم و کار کردن در راستای محرومیت‌زدایی یکی از کارهای در تراز انقلاب اسلامی است.

    محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان لرستان یکی از کارهای در تراز انقلاب اسلامی است
  • حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با ائمه مساجد روستاهای محروم لرستان ضمن اشاره به نگرش ژرف و عمیق مقام معظم رهبری در تدوین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: در نقشه ترسیم‌ شده، افرادی که دارای عشق درونی و ذخیره دینی و ایمانی هستند وارد عرصه‌های محرومیت‌زدایی می‌شوند.

    وی افزود: هر گاه فردی ذخیره معنوی را به همراه داشته باشد مشکلات از نظر وی کوچک به‌نظر می‌رسد و آن‌ها را یکی پس از دیگری از سر راه برمی‌دارد اما هر چه ذخیره معنوی فرد کم باشد مشکلات بیشتر و بزرگتر به‌نظر می‌رسند و موجب سست و منفعل‌شدن فرد می‌شود.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: بنده چون در روستا زندگی کردم از مشقت و مشکلات روستائیان آگاه هستم و زبری کف دست، آفتاب‌سوختگی پیشانی و قدهای خمیده شده روستائیان برایم ملموس است.

    وی خطاب به امامان مساجد روستاهای محروم استان بیان کرد: کاری که شما انجام می‌دهید جزو عبادات پرثواب است و چون رنج و سختی بیشتری دارد ثواب بیشتری دارد.

    شاهرخی تصریح کرد: شما افرادی هستید که جهاد اصغر و جهاد اکبر را طی کرده‌اید و  اکنون نیز خود را در قبال هم‌رزمندان شهید و جانباز خود احساس وظیفه می‌کنید و همین موضوع درجه رفیع شما را که در این جهت قدم برمی‌دارید مضاعف می‌کند.

    وی با تاکید به اینکه بنده نسبت به‌محرومیت روستاها بی‌تفاوت نیستم گفت: من نیز در راستای محرومیت‌زدایی در همه زمینه‌ها در خدمت روستائیان بزرگوار هستم.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به استفاده از ماشین‌آلات برخی از سازمان‌ها و ادارات در روستاها اظهار داشت: می‌توان از توان بنیاد برکت نیز در جهت محرومیت‌زدایی بهره برد.

    وی افزود: باید گزارشی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی روستاهای محروم استان تهیه شود و ما تمام تلاش‌ خود را در بیرون از استان به‌کار می‌گیریم و در سال ۹۹ با مدیران استانی در روستاهای محروم حضور پیدا می‌کنیم تا بتوان از ظرفیت داخل استان نیز در راستای پیشرفت کار استفاده کرد.

    شاهرخی ورود به مناطق محروم و کار کردن در راستای محرومیت‌زدایی را یکی از کارهای در تراز انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: در این موارد سپاه پاسداران به‌عنوان حافظان انقلاب اسلامی و روحانیون به‌عنوان طلایه‌داران حرکت‌های فرهنگی و دینی همیشه پیش‌قدم بوده‌اند. تا زمانی سپاه و روحانیت در کار هم باشند تمام گره‌ها گشوده می‌شود و مشکلات برطرف خواهند شد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *