×

مدیران باید با حضور در میان مردم مشکلات آن‌ها را جویا شوند

  • تیر ۲۳, ۱۳۹۷
  • ۰
  •  نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس گفت: مدیران باید با حضور در میان مردم مشکلات آن‌ها را جویا شوند و در راستای حل این مشکلات حرکت کنند. به گزارش نیساخبر، علی رستمیان ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان سلسله با اشاره به اینکه مهمترین معضل شهرستان سلسله رکود و سکون مدیران شهرستان است،  گفت […]

    مدیران باید با حضور در میان مردم مشکلات آن‌ها را جویا شوند
  • مدیران باید با حضور در میان مردم مشکلات آن‌ها را جویا شوند

     نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس گفت: مدیران باید با حضور در میان مردم مشکلات آن‌ها را جویا شوند و در راستای حل این مشکلات حرکت کنند.

    به گزارش نیساخبر، علی رستمیان ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان سلسله با اشاره به اینکه مهمترین معضل شهرستان سلسله رکود و سکون مدیران شهرستان است،  گفت :مدیران ما اعتماد مردم را نسبت به نظام کم کرده‌اند، مدیران باید به میان مردم و مشکلات آنان را جویا شوند.

    وی تصریح کرد: وحدت مدیران واجب تر از همه چیز است، ما وظیفه داریم از فرمایشات رهبری پیروی کنیم و با مردم و در دل مردم باشیم.

    نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس با اشاره به مشکلات روستاییان این شهرستان خاطرنشان کرد: از مدیران می خواهیم که به میان مردم بروند و مشکلات مردم را رفع کنند،  امروز باید وحدت و همدلی در بین مدیران و مردم بیش از پیش باشد.

    منبع:مهر

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *