×

مدیرکل شیلات استان لرستان: سالانه ۳۰ هزار تن انواع آبزیان در لرستان تولید می‌شود

  • آذر ۳۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرکل شیلات استان لرستان گفت: لرستان ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن انواع آبزیان، تکثیر ۱۷۰میلیون نطفه بچه ماهی قزل‌آلا و روش‌های نوین آبزی پروری به‌ویژه روش ماهی در قفس را دارد. به گزارش نیساخبر، کیارش بیرانوند عصر امروز در مراسم استقبال از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی که در فرودگاه خرم‌آباد برگزار شد اظهار […]

    مدیرکل شیلات استان لرستان: سالانه ۳۰ هزار تن انواع آبزیان در لرستان تولید می‌شود
  • تولید ماهی

    مدیرکل شیلات استان لرستان گفت: لرستان ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن انواع آبزیان، تکثیر ۱۷۰میلیون نطفه بچه ماهی قزل‌آلا و روش‌های نوین آبزی پروری به‌ویژه روش ماهی در قفس را دارد.

    به گزارش نیساخبر، کیارش بیرانوند عصر امروز در مراسم استقبال از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی که در فرودگاه خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: هدف از سفر اعضا کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به استان لرستان، بازدید از پروژه‌ها و ظرفیت‌های بخش شیلات استان است.

    وی افزود: با توجه به اینکه شیلات لرستان از ظرفیت خوبی برخوردار است و در بین استان‌های غیر ماهی داری مقام نخست با ظرفیت تولید سالانه  ۳۰ هزار تن انواع آبزیان، تکثیر ۱۷۰میلیون نطفه بچه ماهی قزل‌آلا و روش‌های نوین آبزیان پروری به‌ویژه روش ماهی در قفس بوده این سفر به استان صورت گرفته است.

    مدیرکل شیلات استان لرستان عنوان کرد: پرورش ماهی در قفس استان در سال ۹۵ سه هزار تن بوده و پیش‌بینی پرورش پنج هزار تن را در سال ۹۶ داریم که ظرفیت خوبی در استان به شمار می‌رود.

    وی بیان کرد: در همین راستا و به منظور بررسی مشکلات در رفع موانع تولید آبزیان در استان در سال اقتصاد مقاومتی و اشتغال، جلسه کمیسیون کشاورزی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در لرستان برگزار و از پروژه‌های الگویی به روش آبزیان بازدید به عمل می‌آورند.

    انتهای پیام/

     منبع:تسنیم 

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *