×

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان: مشکل ازدواج و مسکن جوانان در لرستان برطرف شود

  • کد نوشته: 7099
  • آذر ۲۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: مهم‌ترین مشکلات حوزه ورزش و جوانان بحث ازدواج و مسکن آنان است که انتظار می رود در راستای خانه‌دار شدن زوج‌های جوان اقدام شود. به گزارش نیساخبر، علی یاور عزیز پور صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد […]

    مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان: مشکل ازدواج و مسکن جوانان در لرستان برطرف شود
  • عزیزپور

    مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: مهم‌ترین مشکلات حوزه ورزش و جوانان بحث ازدواج و مسکن آنان است که انتظار می رود در راستای خانه‌دار شدن زوج‌های جوان اقدام شود.

    به گزارش نیساخبر، علی یاور عزیز پور صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: چندین مشکل جدی در حوزه ورزش و جوانان وجود دارد که مهم‌ترین مشکلات در بحث ازدواج و مسکن جوانان است.

    وی افزود: در راستای خانه‌دار شدن زوج‌های جوان به‌ویژه افرادی که تازه زندگی خود را تشکل می‌دهند انتظار است که تسهیلاتی که داده می‌شود به سمت زوج‌های جوانی باشد که در اوایل زندگی نیاز به کمک بیشتری دارند.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان عنوان کرد: انتظار است درزمینهٔ واگذاری مسکن‌هایی که درگذشته تحت عنوان مسکن مهر ایجادشده و مسکن‌های اجتماعی که ایجاد می‌شود و چه در برنامه‌های مسکن آینده که متولی آن مسکن و شهرسازی استان است سهمی برای حوزه جوانان در نظر باشد.

    حبیب‌الله خجسته پور معاون استاندار لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: دو بحث مسکن و واگذاری خانه جوانان در حوزه ورزش استان مطرح‌شده که اقدامات لازم در راستای پیگیری این موضوعات انجام می‌شود.

    وی افزود: خانه‌های جوانی که در استان واگذارشده به تفکیک شهرستان مشخص شود تا در راستای پس گرفتن این خانه‌ها اقدام شود.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *