×

امام جمعه الشتر:
 مذاکره با آمریکا به صلاح ملت نیست

  • کد نوشته: 10463
  • آبان ۱۳, ۱۳۹۸
  • ۰
  •  راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرستان سلسله از میدان امام خمینی(ره) آغاز و تا چهارراه آموزش و پرورش ادامه داشت، در پایان این راهپیمایی قطعنامه ۱۳ آبان قرائت و پرچم آمریکا و اسرائیل غاصب به آتش کشیده شد. 

     مذاکره با آمریکا به صلاح ملت نیست
  • امام جمعه الشتر گفت: مذاکره با آمریکا به صلاح ملت ایران نیست و مردم هیچ وقت این ذلت را نمی پذیرند.

    به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سلسله، با اشاره به متصل بودن انقلاب اسلامی به عمود ولایت، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به برکت تدابیر مقام معظم رهبری، پس از گذر از همه فتنه ها و ترفندهای استکبار، به عنوان یک الگو در منطقه شناخته شده و نشان داد که مقاومت، راهبرد مقابله با استکبار است.

    وی خاطرنشان کرد: بدعهدی آمریکا در برجام نشان داد که آمریکا به هیچ چیز پایبند نیست و آنها که دل به آمریکا خوش کرده بودند اکنون اذعان دارند که دروغگویی بیش نیست.

    امام جمعه الشتر با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در ارتباط با بی فایده بودن مذاکره، گفت: مذاکره معنایی ندارد چرا که آمریکا به دنبال این کار نیست بلکه می خواهد نشان دهد که فشارهای حداکثری وارد شده بر ایران باعث شده به دنبال مذاکره باشد.

    وی تاکید کرد: معطل کردن کشور به بهانه مذاکره و غفلت از منابع داخلی، فرصت هایی است که از دست خواهد رفت و لذا مذاکره به صلاح این مملکت نبوده و نیست.

    وی افزود: راهبرد مقاومت همواره پیشگام و پیشتاز بوده است و گامهای استوار شما، ملتهای برادر ما در عراق و لبنان را بیدار خواهد کرد و بار دیگر شاهد شکست مفتضحانه آمریکا، استکبار و هم پیمان هایش در منطقه خواهیم بود.

    راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرستان سلسله از میدان امام خمینی(ره) آغاز و تا چهارراه آموزش و پرورش ادامه داشت، در پایان این راهپیمایی قطعنامه ۱۳ آبان قرائت و پرچم آمریکا و اسرائیل غاصب به آتش کشیده شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *