×

مراسم تجلیل از جهادگران اردوهای جهادی بسیج دانشجویی الشتر برگزار شد

  • کد نوشته: 6242
  • مهر ۱۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به همت سپاه ناحیه الشتر مراسم تجلیل از جهادگران و پشتیبانان اردوهای جهادی بسیج دانشجویی باحضور جمع کثیری از جهادگران برگزارگردید. به گزارش نیساخبر” فرمانده سپاه ناحیه الشتر در این مراسم  ضمن تشکر از همه جهادگران بی مدعای اردوهای جهادی گفت: شما جهادگران همرزم شهداهستید و خوشابحالتان که همرزم شهید حججی ها هستید. سرهنگ محمود […]

    مراسم تجلیل از جهادگران اردوهای جهادی بسیج دانشجویی الشتر برگزار شد
  • به همت سپاه ناحیه الشتر مراسم تجلیل از جهادگران و پشتیبانان اردوهای جهادی بسیج دانشجویی باحضور جمع کثیری از جهادگران برگزارگردید.

    به گزارش نیساخبر” فرمانده سپاه ناحیه الشتر در این مراسم  ضمن تشکر از همه جهادگران بی مدعای اردوهای جهادی گفت: شما جهادگران همرزم شهداهستید و خوشابحالتان که همرزم شهید حججی ها هستید.

    سرهنگ محمود یوسفوند با اشاره به نقش کلید بصیرت در اردوهای جهادی افزود: بچه های جهادی خط مقدم جریانی هستند که به تعبیر مقام معظم رهبری آتش به اختیار هستند.

    وی افزود: آنچه باعث محبوبیت جهادگران در اردوهای جهادی  در پیشگاه خداوند متعال و مردم شده است تقوای پنهانی آنهاست.

    فرمانده سپاه الشتر یکی دیگر از خصوصیات جهادگران را عدالت طلبی و کارجهادی بدون چشمداشت دانست که این یکی از انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است که شما جوانان توانسته اید آن را عملی نمایید.

    سرهنگ یوسفوند یکی از برنامه های دشمنان قسم خورده این انقلاب را فاصله اندازی بین مردم و مسئولین دانست  وگفت: جداشدن از مردم کار دشمن است ولی جهادگران اردوهای جهادی با حضور در دورترین نقاط کشور به یاری محرومان می شتابند واین از خصوصیات بارز آنهاست که توانسته اند تاکنون در مقابل این تهدید بایستند

    در پایان این مراسم از جهادگران بسیج دانشجویی الشتر و پشتیبانان این حرکت تجلیل بعمل آمد.

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *