×

مراسم روز دانشجو در دانشگاه لرستان؛ استاندار نیامد، دانشجوها سالن را ترک کردند

  • آذر ۱۷, ۱۳۹۸
  • ۰
  • عدم حضور استاندار لرستان و معاون وی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه لرستان با گلایه دانشجویان همراه شد و آنها به نشانه اعتراض سالن دانشگاه را ترک کرده و حاضر به ادامه شرکت در مراسم نشدند.

    مراسم روز دانشجو در دانشگاه لرستان؛ استاندار نیامد، دانشجوها سالن را ترک کردند
  • هر ساله همزمان با ۱۶ آذر و روز دانشجو دانشگاه لرستان پذیرای مسئولان ارشد است تا به صورت رو در رو با دانشجوها صحبت کنند.

    به مناسبت روز دانشجو امروز نیز مراسمی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه لرستان برگزار شد و بنا بر وعده‌های از قبل داده شده قرار بود استاندار یا معاون سیاسی وی مهمان ویژه این مراسم باشند و شنوای حرف‌ها و درد دل‌های دانشجوها شوند.

    اما در حالی جمع کثیری از دانشجوها سالن آمفی تئاتر را پر کرده‌ بودند، در نهایت نه استاندار و نه معاون وی در این مراسم حاضر نشدند.

    زمانی که خبر قطعی عدم حضور سیدموسی خادمی و معاون وی در این مراسم به گوش دانشجوها رسید، با اعتراض و گلایه آنها همراه شد به نحوی که بسیاری از دانشجوها به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند.

    در هر صورت انتظار می‌رفت مسوولان استان توجه بیشتری به دانشجوها و مراسم روز دانشجو داشته و شنوای حرف‌های دلسوزانه دانشجوها می‌شدند تا بلکه افزایش اعتماد دانشجویان به مسوولان را نیز به همراه داشته باشد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *