×

امام جمعه خرم‌آباد:
 مردم ایران هرگز دست از “نظام، رهبری و انقلاب” بر‌نمی‌دارند / قدردانی از بصیرت مردم

  • آبان ۲۹, ۱۳۹۸
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه مردم ایران هرگز دست از “نظام، رهبری و انقلاب” بر‌نمی‌دارند، گفت: دشمن امروز امنیت کشور را نشانه گرفته است اما مردم مطمئنا دشمن را به عقب می رانند و مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ادامه پیدا می‌کند.

     مردم ایران هرگز دست از “نظام، رهبری و انقلاب” بر‌نمی‌دارند / قدردانی از بصیرت مردم
  • آیت الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی شهر خرم آباد در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: امروز مردم ولایت مدار، مومن، انقلابی و وفادار به انقلاب استان لرستان به صحنه آمدند و وحدت و یکپارچگی خود را اعلام کردند.

    وی افزود: مردم استان لرستان در حقیقت امروز با حضور با بصیرت و انقلابی خودشان به صحنه آمدند تا وفاداری خود را به انقلاب، نظام و رهبری انقلاب اعلام بدارند و اعلام کنند علی‌رغم مشکلات اقتصادی و گرانی‌هایی که وجود دارد هرگز دست از نظام، رهبری و انقلاب بر نمی دارند و مسیر مردم از مسیر آشوبگران جداست.

    نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه مردم پای انقلاب و نظامشان ایستاده اند عنوان کرد: مردم همچنان که در جنگ نظامی و سیاسی دشمن را به عقب راندند امروز هم که دشمن در بحث امنیتی وارد شده و امنیت ما را نشانه گرفته مطمئنا این مردم دشمن را به عقب می رانند و مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ادامه پیدا می کند.

    وی بیان کرد: حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در این راهپیمایی برگ زرین دیگری در تاریخ مردم استان لرستان است که این مردم همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

    ‌آیت الله میرعمادی گفت: به طور یقین یکی از خواسته های اساسی مردم از مسئولیت و دولتمردان این است که به وعده هایی که داده اند عمل کنند و وقتی گفتند درآمد حاصله از گرانی نفت به حساب مردم ریخته می شود و یا اینکه نمی گذارند اجناس دیگر گران شود در مقام عمل ثابت کنند و اعتماد مردم را داشته باشند. سعی نکنند اعتماد مردم از آنها سلب شود، مردم انتظار دارند مسئولیت و دولت به وظایف خود عمل کنند و به آن وعده هایی که در انظار عمومی به مقام معظم رهبری دادند عمل کنند.

    وی خاطرنشان کرد: مسئولیت نگذارند افزایش قیمت سبب مشکلات معیشتی برای مردم شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *