×

امام‌جمعه موقت الشتر:
مسئولان ناکارآمد کنار بروند تا جوانان مشکلات کشور را حل کنند

  • اسفند ۱۰, ۱۳۹۷
  • ۰
  • غرب و اروپا در حال جنگ با جمهوری اسلامی هستند و ما نباید امیدمان به غرب باشد؛  مسئولین ناکارآمد کنار بروند و ما با توان داخلی خودمان وضع اقتصاد و معیشت مردم را درست کنیم.

    مسئولان ناکارآمد کنار بروند تا جوانان مشکلات کشور را حل کنند
  • امام‌جمعه موقت الشتر با تاکید بر اینکه مسئولان ناکارآمد کنار بروند تا جوانان مشکلات کشور را حل کنند، گفت:  الان زمان حل مشکلات مردم است.

    به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام پرویز صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن دعوت همگان به تقوای الهی،  به روز احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: مردم در روزهای پایانی سال به فکر فقرا و نیازمندان باشند؛ امروز مردم کم درآمد با وجود وضع اقتصادی بد موجود نیازمند کمک و یاری ما هستند.

    وی همچنین به هفته منابع طبیعی و روز در خت کاری اشاره کرد و بیان داشت: درخت نماد سرسبزی و شادابی و مظهر زندگی است؛ ما باید به عنوان امانت دار حافظ این منابع طبیعی باشیم و با کاشت درخت سهمی در کار بزرگ حفاظت از عرصه های طبیعی داشته باشیم.

    امام جمعه موقت الشتر به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران اشاره کرد و افزود: این سفر بشار اسد در رسانه های خارجی و داخلی بازتاب گسترده ای داشت.

    حجت الاسلام صالحی با تاکید بر اینکه همچنین بشار اسد به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند و رهبری در این جلسه گفتند حمایت از سوریه را حمایت از مقاومت می دانیم و به آن افتخار می کنیم، ادامه داد: سوریه با مقاومت در مقابل قدرت های بزرگ به پیروزی رسید و امروز عصبانیت را در سران کشورهای دشمن به خصوص آمریکا می بینیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مسئولان باید افسردگی و بی حوصلگی و ناامیدی را از خود دور کنند، اظهار داشت: غرب و اروپا در حال جنگ با جمهوری اسلامی هستند و ما نباید امیدمان به غرب باشد؛  مسئولین ناکارآمد کنار بروند و ما با توان داخلی خودمان وضع اقتصاد و معیشت مردم را درست کنیم.

    امام جمعه موقت الشتر با بیان اینکه مسئولین اگر توانایی ندارند کنار بروند تا جوانان ورود پیدا کنند و مشکلات کشور را حل کنند، تصریح کرد: الان زمان حل مشکلات مردم است نه اینکه با رفتار خود نظام را زیر سوال ببریم؛ باید با تلاش و کوشش ناامیدی را دور کنیم.

    حجت الاسلام صالحی یادآور شد: دستگاه های نظارتی شهرستان با جدیت با گران فروشی در بازار شب عید برخورد کنند و مدیران طوری عمل کنند که در مقابل شهدا و مردم شرمنده نباشیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *