×

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان : چهارمین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی در دلفان برپا می‌شود

  • کد نوشته: 5936
  • شهریور ۲۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: چهارمین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی در منطقه محروم هفت‌چشمه دلفان برپا می‌شود.   به گزارش نیساخبر، سرگرد عبدالوحید ملک‌آرا اظهار داشت: چهارمین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان بیست و یکم  شهریورماه ماه ۹۶ به نام شهید محسن حججی در “هفت‌چشمه ”  از توابع شهرستان دلفان به […]

    مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان :  چهارمین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی در دلفان برپا می‌شود
  • چهارمین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی در دلفان برپا می‌شود

    مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: چهارمین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی در منطقه محروم هفت‌چشمه دلفان برپا می‌شود.

     

    به گزارش نیساخبر، سرگرد عبدالوحید ملک‌آرا اظهار داشت: چهارمین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان بیست و یکم  شهریورماه ماه ۹۶ به نام شهید محسن حججی در “هفت‌چشمه ”  از توابع شهرستان دلفان به مدت یک روز برپا می‌شود.

    وی افزود: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل متخصص و فوق تخصص، پزشکان عمومی و دندان‌پزشکان به همراه ۴۵ نفر کادر پزشکی و پشتیبانی همراه با گروه جهادی دانشجویی اراک تیم برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام می‌شوند.

    مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به مردم ۱۰ روز قبل از برپایی  توسط گروه جهادی دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی استان اراک انجام می‌شود، عنوان کرد: با برپایی این بیمارستان به حداقل یک هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت روستاهای تابع منطقه خدمات مستقیم ارائه می‌شود.

    وی با اشاره به خدمات ارائه‌ شده بیان کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات دندانپزشکی نیز به‌صورت رایگان  ارائه می‌شود.

    ملک‌آرا گفت: مراجعه‌کنندگانی که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر در مراکز استان داشته باشند با هماهنگی‌های  انجام گرفته به‌طور رایگان خدمات مورد نظر را دریافت می‌کنند.

    انتهای پیام/

    منبع: لرستان خبر

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *