×

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابولفضل(ع)لرستان:دلسوزی برای سران فتنه خیانت به خون شهیدان است+عکس

  • دی ۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابولفضل(ع)لرستان در یادواره شهدای شهر الشتر اظهار داشت: کسانیکه برای سران فتنه دلسوزی میکنند  به خون شهیدان خیانت می کنند. به گزارش نیساخبر ” یادواره شهدای حوزه شهدای گمنام سپاه ناحیه الشتر و گرامیداشت شهدای مبارزه با فتنه ۸۸ باحضور جمع کثیری از مردم انقلابی الشتر در محل مسجد جامعه […]

    مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابولفضل(ع)لرستان:دلسوزی برای سران فتنه خیانت به خون شهیدان است+عکس
  • مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابولفضل(ع)لرستان در یادواره شهدای شهر الشتر اظهار داشت: کسانیکه برای سران فتنه دلسوزی میکنند  به خون شهیدان خیانت می کنند.

    به گزارش نیساخبر ” یادواره شهدای حوزه شهدای گمنام سپاه ناحیه الشتر و گرامیداشت شهدای مبارزه با فتنه ۸۸ باحضور جمع کثیری از مردم انقلابی الشتر در محل مسجد جامعه این شهر برگزارشد.

    در این مراسم حجت الاسلام  هاشمی نژاد با اشاره به جایگاه وِیژه شهداگفت:شهدا مثل آیه های قرآن مقدس هستندوکسی که باشهدا انس دارد واعتقاد دارد واهل بصیرت است بیشتر هدف شهدا را درک خواهدکرد.

    هاشمی نژاد تصریح کرد: بصیرت شاخه اعتقادی،اجتماعی وسیاسی دارد که دربصیرت سیاسی انسان زیرپرچمی قرارمی گیرد که شهدا راه را روشن وفروزان کرده اند.

    مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابولفضل(ع)لرستان گفت:شهدا راه ولایت راخوب بلد بودند وتشخیص دادند که اعتقاد به ولایت راه رسیدن به قله سعادت به شهادت است.

    وی با اشاره الگو گیری جوانان از شهدا تصریح کرد:شهدا امامزادگان عشق هستند وجوانان باید وصیت نامه شهدا را خوانده و به آن عمل نمایند.

    حجت الاسلام هاشمی نژاد حماسه ۹ دی را ازافتخارات نظام انقلابی واسلامی ایران برشمرد و افزود:  انتخابات ریاست جمهوری دراین کشور مستقیم توسط مردم انجام شودواصل دموکراسی است به طوری که شیوه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اهانت به شعور مردم آمریکا است.

     

    وی گفت:دشمنان ایران اسلامی بیدار هستند وصدها اتاق فکر برای سرنگونی نظام وانقلاب ایران را دارند و کشور ما رارصد می کنند ودرانتخابات ۸۸ به نتیجه رسیدند که می توانند با فتنه گری و ونقشه شوم خود به هدف براندازی نظام ما را دست یابند.

    هاشمی نژاد با اشاره به دلسوزی برخی از خواص برای سران فتنه افزود:سران فتنه ابتدا نقشه نکشیدند ولی گناه این سران این بود که مجری نقشه دشمن شدندوکسانی درتلاش تطهیر سران فتنه هستند روحیه فتنه گری دارند و کارشان اشتباه است یا جاهل هستند ویا خائن.

    وی با اشاره به جنایات سران فتنه گفت: فتنه گران جنایت زیادی مرتکب شدند وتهمت تقلب به نظام زدند به حجاب خانم ها جسارت شد و پایگاه مقدس بسیج را آتش زدند و تحریم ها تشدید شد،اموال بیت المال غارت شد ومردم را درسال ۸۸ دربرابرهم قراردادند.

    وی افزود:برخی افراد به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند افرادی که عکس امام را پاره کردند وبه مقام معظم رهبری توهین کردند وباید جواب شهدا وامام را بدهند.

    انتهای پیام/

    درادامه گزارش تصویری این مراسم را میتوان مشاهده نمود:

    [new_royalslider id=”39″]

    عکاس: حبیب اله بیاتی

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *