×

مستند «راه ابریشم» | اتاق فرمان شایعه پراکنی کجاست؟

  • تیر ۳۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • مستند “راه ابریشم” کنکاشی واقع گرایانه و مستند بر ادله واقعی موجود در سند راهبردی نظام جمهوری اسلامی در همکاری بلند مدت با چین است.

    مستند «راه ابریشم» | اتاق فرمان شایعه پراکنی کجاست؟
  • این روزها شایعات و گزافه گویی های بسیاری در فضای مجازی علیه سند همکاری و قرارداد ۲۵ ساله همکاری ایران و چین در حوزه های مختلف مطرح می شود که بیانگر واقعیت های تلخ این همکاری برای دنیای غرب و مژده گشایش و پیشرفت برای ایران اسلامی است.

    طرح چنین مباحثی در عرصه فضای مجازی آنهم از زبان کسانی که دشمنان قسم خورده مردم ایران و انقلاب اسلامی هستند کار جدیدی نیست چراکه در طول سالیان گذشته از عمر با برکت جمهوری اسلامی، بارها و بارها و در مقاطع مختلف شاهد اظهار نظرهای دلسوزنمایانه برای مردم ما از سوی سفاکان جنایت کار آمریکایی و صهیونیست ها بوده ایم.

    اما آنچه در بین این فضای هیاهو و تبلیغات جنجالی و مانورهای رسانه ای دشمنان در این ایام بیشتر به چشم می خورد، خشم عمیق و نهفته ای است که از این قرارداد نصیب دشمنان این ملت شده و هر از گاهی در کلام مقامات غربی بروز می یابد.

    پر واضح است این سند همکاری به مثابه احیای مجدد جاده ابریشم و ایجاد رونق اقتصادی و بهبود فضای تجارت فی مابین دو کشور بوده و قطعا منافع قابل توجهی را برای کشورما در بر خواهد داشت.

    مستند” راه ابریشم” در راستای آگاهی بخشی از مزایا و منافع حاصل از این همکاری دوجانبه بین ایران و چین را به تصویر کشیده که دیدن آن خالی از لطف نبوده و بسیاری شبهات و سئوالات در این خصوص را پاسخ خواهد داد.

    این مستند بر اساس مستندات و واقعیات های موجود و محتویات این سند استراتژیک و راهبردی تهیه شده و کاری فاخر از گروه هنری – رسانه ای مدیا۲۴ است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *