×

مستند «پسران آفتاب» در دست‌ساخت؛ نمایشگاه عکس دفاع مقدس در لرستان برپا می‌شود

  • مرداد ۱۹, ۱۳۹۸
  • ۰
  • معاون حفظ آثار لرستان در راستای تهیه مستند و سریال با موضوع دفاع مقدس عنوان کرد: بنیاد حفظ آثار بودجه کافی برای ساخت مستند ندارد بنابراین پیشنهاد به دستگاه‌های فرهنگی ارائه می‌دهد و در صورت پذیرش توسط دستگاه مربوطه اقدام به تهیه فیلم و مستند می‌شود.

    مستند «پسران آفتاب» در دست‌ساخت؛ نمایشگاه عکس دفاع مقدس در لرستان برپا می‌شود
  • معاون حفظ آثار لرستان بابیان اینکه مستند «پسران آفتاب» با موضوع زندگی شهیدان میر شاکی در دست‌ساخت است گفت: نمایشگاه عکس دفاع مقدس در لرستان برپا می‌شود.

    به گزارش  نیساخبر” محسن مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستند «پسران آفتاب» با موضوع زندگی شهیدان میر شاکی در حال ساخت است که به زودی نمایش از صدا و سیما پخش می‌شود.

    وی افزود: نمایشگاه عکس دفاع مقدس، نمایش‌های خیابانی و همچنین چاپ چندین کتاب در استان در دست اقدام است؛ سیاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر شناسایی سوژه‌ها و موضوعات دفاع مقدس و نظارت بر کار دستگاه‌های فرهنگی در راستای عملیاتی شدن این اقدامات است.

    معاون حفظ آثار لرستان در راستای تهیه مستند و سریال با موضوع دفاع مقدس عنوان کرد: بنیاد حفظ آثار بودجه کافی برای ساخت مستند ندارد بنابراین پیشنهاد به دستگاه‌های فرهنگی ارائه می‌دهد و در صورت پذیرش توسط دستگاه مربوطه اقدام به تهیه فیلم و مستند می‌شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *