×

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان لرستان اعلام شد

  • خرداد ۱۶, ۱۳۹۷
  • ۰
  • رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان لرستان اعلام شد. به گزارش نیساخبر“حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات الغیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان لرستان اظهار داشت: مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان خرم‌آباد ساعت ۱۱صبح از میدان شهدا به […]

    مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان لرستان اعلام شد
  • رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان لرستان اعلام شد.

    خرم‌آباد|مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان لرستان اعلام شد

    به گزارش نیساخبر“حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات الغیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان لرستان اظهار داشت: مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان خرم‌آباد ساعت ۱۱صبح از میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه‌راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلی الغدیر آغاز می‌شود و در پایان مراسم حجت‌الاسلام محمود وزیری نماینده سابق ولی‌فقیه در سوریه به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

    وی افزود: راهپیمایی روز قدس در شهرستان بروجرد از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی این شهرستان میدان قیام، خیابان شهدا، خیابان آیت‌الله کاشانی و خیابان بحرالعلوم به سمت مصلای نماز جمعه است که در پایان مراسم حجت‌الاسلام ترابی امام‌جمعه شهرستان سخنران این مراسم است.

    رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان بابیان اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان دورود ساعت ۱۲ظهر آغاز می‌شود عنوان کرد: مسیر راهپیمایی در این شهرستان از میدان امام حسین(ع)، خیابان شهدا به سمت مصلی نماز جمعه است که در پایان مراسم حجت‌الاسلام حقیان امام‌جمعه این شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

    وی بیان کرد: در شهرستان ازنا راهپیمایی از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می‌شود و راهپیمایان مسیر راهپیمایی را از میدان شهید صادقی به سمت مصلی نماز جمعه طی می‌کنند و در پایان مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین بنیادی مدیر حوزه علمیه این شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.

    حیات الغیب تصریح کرد: در شهرستان الیگودرز راهپیمایی ساعت ۱۲ظهر از میدان آزادی آغاز و مردم مسیر میدان امام به سمت مصلی نماز جمعه را طی می‌کنند که در پایان سخنران این مراسم سرهنگ پاسدار محمد برامکی فرمانده سپاه این شهرستان است.

    وی بابیان اینکه راهپیمایی روز قدس در شهرستان پلدختر ساعت۱۲:۳۰ ظهر آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی در این شهرستان از میدان شهید بهشتی، پل شهدای هفتم تیر به سمت مصلی نماز جمعه است که سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سوری امام‌جمعه این شهرستان است.

    رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کوهدشت را از مسجد صاحب‌الزمان(ع)، میدان شهدا، میدان امام (ره) به سمت مسجد صاحب‌الزمان(عج) عنوان کرد و گفت: راهپیمایی از ساعت ۱۱صبح در این شهرستان آغاز و با سخنرانی فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت به پایان می‌رسد همچنین راهپیمایی روز قدس در شهرستان سلسله از میدان امام(ره)، چهارراه آیت‌الله کاشانی، خیابان آیت‌الله بروجردی به سمت مصلی نماز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز می‌شود و در پایان مراسم حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه این شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

    وی اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس در شهرستان دلفان ساعت ۱۱:۳۰ آغاز و مردم مسیر میدان بعثت، میدان امام(ره)به سمت مصلی نماز جمعه این شهرستان را طی می‌کنند و در پایان حجت‌الاسلام جمیاری امام‌جمعه این شهرستان سخنران این مراسم خواهد بود؛ راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان چگنی ساعت ۱۱صبح از مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر آغاز و سپس راهپیمایان از بلوار امام(ره) به سمت مسجد صاحب‌الزمان(عج) حرکت می‌کنند و در این مراسم نیز حجت‌الاسلام حسین زاده آملی امام‌جمعه این شهرستان در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

    حیات الغیب افزود: در شهرستان رومشکان نیز راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۲ظهر از مسجد امیرالمؤمنین(ع) آغاز و راهپیمایان میدان امام خمینی(ره) را به سمت مصلی نماز جمعه طی می‌کنند و در پایان مراسم نیز حجت اسلام فاطمی نیا امام‌جمعه این شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *