×

مشکلات و مسائل حقوقی مردم لرستان در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود

  • آبان ۲۷, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری استان لرستان تکریم ارباب رجوع و مردم مداری را از اولویت‌های دستگاه قضا دانست و گفت: مشکلات و مسائل حقوقی مردم در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود

    مشکلات و مسائل حقوقی مردم لرستان در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود
  •  

    محمد رزم صبح امروز در بازدید از مجتمع محاکم خانواده شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: ساختمان این مجتمع با فضایی مناسب و در شان کارکنان قضائی، اداری و مراجعه کنندگان بازسازی و مرمت شده است.

    وی با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان جدید مجتمع محاکم خانواده خرم‌آباد افزود: در ساختمان جدید مجتمع خانواده دادگستری استان، استقلال فضا از سایر شعب و واحدهای قضائی، سهولت دسترسی به مجتمع خانواده و تکریم ارباب رجوع در نظر گرفته شده است.

    رئیس کل دادگستری استان  لرستان با تاکید بر اینکه مشکلات و مسائل حقوقی مردم در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود عنوان کرد: مجتمع مذکور در دادگستری مرکز استان ایجاد شده که دارای چهار شعبه رسیدگی به دعاوی خانواده، یک شعبه اجرای احکام، سرپرست مجتمع و سایر واحدهای اداری مربوطه است.

    وی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع، مردم‌داری و مردم مداری از اولویت‌های دستگاه قضائی کشور و استان بوده و این موضوع در دستور کار همه همکاران قضائی و اداری استان نیز قرار گرفته است.

    انتهای پیام/

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *