×

معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مطرح کرد نقش بی‌بدیل سپاه در ترویج فرهنگ کار و تلاش و تحقق اقتصاد مقاومتی

  • کد نوشته: 5697
  • مرداد ۱۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:سپاه در حوزه ترویج فرهنگ کار و تلاش در زمینه‌های مختلف مادی و معنوی کشور با استفاده از تجربه جوانان و متخصصان بسیجی در امور فنی به ویژه اقتصاد مقاومتی نقش بی بدیلی ایفا کرده است. به گزارش نیساخبر، کریم زینی‌وند ظهر امروز در مراسم تجلیل از […]

    معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مطرح کرد نقش بی‌بدیل سپاه در ترویج فرهنگ کار و تلاش و تحقق اقتصاد مقاومتی
  • معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:سپاه در حوزه ترویج فرهنگ کار و تلاش در زمینه‌های مختلف مادی و معنوی کشور با استفاده از تجربه جوانان و متخصصان بسیجی در امور فنی به ویژه اقتصاد مقاومتی نقش بی بدیلی ایفا کرده است.

    به گزارش نیساخبر، کریم زینی‌وند ظهر امروز در مراسم تجلیل از رده‌های برتر بسیج در جشنواره مالک اشتر شهرستان پلدختر، گفت:سپاه پاسداران امروز بیش از هر زمان دیگری به ویژه در عرصه‌های مختلف عمران و آبادانی و محرومیت زدایی روستاها موثر است.

    وی اظهار داشت: سپاه در حوزه ترویج فرهنگ کار و تلاش در زمینه‌های مختلف مادی و معنوی کشور با استفاده از تجربه جوانان و متخصصان بسیجی در امور فنی به ویژه اقتصاد مقاومتی نقش بی بدیلی ایفا کرده است.

    معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به دستاوردهای قرارگاه خاتم الانبیا سپاه در عرصه سازندگی، افزود: این قرارگاه به واسطه بسیجیان در میدان‌ها و حوزه‌های احداث پل، تونل و راه با اقتدار موفق شده به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشاند.

    وی بیان داشت: بسیج سازندگی در سطح استان در کنار ماموریت فرهنگی و آموزش‌های لازم بسیجی در حوزه‌های خدمات بهداشتی و محرومیت زدایی خدمات شایانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ارائه داده است.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران با اقتدار کامل در منطقه حضور دارد و همواره در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده و مانع تحقق اهداف شوم دشمنان در کشور است.

    محمد محمودوند افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برنامهها باید خروجی مثبت داشته و کامل و درست اجرا شود و بسیج با اقتدار در عرصه سازندگی کشور ورود کرده است.

    وی عنوان کرد: در شهرستان پلدختر۷۰۰ رده بسیجی مورد بررسی قرار گرفته که یک پایگاه مقاومت در جشنواره سراسری مالک اشتر حضور پیدا کرده و سه رده منتخب استانی معرفی شده است.

    بر پایه این گزارش در این جشنواره از ۱۲ نفر از فرماندهان، مسئولان و مدیران حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج پلدختر تجلیل شد.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *