×

معاون دانشگاه لرستان: دانشگاه لرستان با کمبود خوابگاه دولتی برای پسران رو‌به‌روست

  • کد نوشته: 3037
  • اسفند ۱۴, ۱۳۹۵
  • ۰
  • معاون دانشگاه لرستان گفت: مشکلات موجود در دانشگاه لرستان برای اسکان دانشجویان پسر سبب شده که مجبور شویم دانشجویان کم بضاعت را به خوابگاه‌های خودگران انتقال دهیم.  به گزارش نیساخبر به نقل از لرستان خبر، حجت الله یونسی ظهر امروز در نشست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  و هیئت همراه با دانشگاهیان دانشگاه لرستان که […]

    معاون دانشگاه لرستان:  دانشگاه لرستان با کمبود خوابگاه دولتی برای پسران رو‌به‌روست
  • دانشگاه لرستان با کمبود خوابگاه دولتی برای پسران رو‌به‌روست

    معاون دانشگاه لرستان گفت: مشکلات موجود در دانشگاه لرستان برای اسکان دانشجویان پسر سبب شده که مجبور شویم دانشجویان کم بضاعت را به خوابگاه‌های خودگران انتقال دهیم.

     به گزارش نیساخبر به نقل از لرستان خبر، حجت الله یونسی ظهر امروز در نشست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  و هیئت همراه با دانشگاهیان دانشگاه لرستان که در سالن جلسات دانشکده مرکزی این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه سایت مسکن مهر شهر خرم آباد در دل دانشگاه لرستان قرار دارد اظهار داشت:  درصورتی که ۱۰ بلوک از واحدهای این سایت را تملک کنیم شرایط در راستای اسکان دانشجویان پسر دانشگاه نیز فراهم می‌شود.

    وی به نبود استخر برای دانشجویان دانشگاه لرستان  اشاره کرد و افزود: ما دانشگاه لرستان در ۳ مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری دانشجو تربیت می‌کنیم و این در حالیست که فاقد یک استخر مجهز برای تربیت این سری از دانشجویان هستیم.

    معاون دانشگاه لرستان با بیان اینکه ما در رابطه با ظرفیت خوابگاه‌های دخترانه با مشکل مواجه نیستیم، عنوان کرد: این در حالی است که مشکلات موجود در دانشگاه لرستان برای اسکان دانشجویان پسر سبب شده که مجبور شویم دانشجویان کم بضاعت را به خوابگاه‌های خودگران انتقال دهیم.

    وی با اشاره به اینکه تابستان سال ۹۵ توانستیم خوابگاهای دانشگاه لرستان را تعمیر کنیم، بیان کرد:  سلف سرویس‌های موجود در دانشگاه لرستان سنتی است که در شان دانشجویان این دانشگاه نیست و باید ساماندهی شود.

    یونسی  با تاکید بر اینکه در دانشگاه لرستان وام ها به روز به دانشجویان اختصاص  داده می‌شود گفت: اکنون طبق آمار موجود هیچ دانشجو دکتری در دانشگاه لرستان وجود ندارد که وام و کمک هزینه تحصیلی را دریافت نکرده باشد.

    انتهای پیام/

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *