×

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) سلسله: آموزش قرآن به مددجویان کمیته امداد شهرستان سلسله ارائه می‌شود

  • کد نوشته: 6248
  • مهر ۱۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) سلسله گفت: آموزش قرآن در طول سال برای مددجویان کمیته امداد شهرستان سلسله ارائه می‌شود. به گزارش نیساخبر“فرشته شاهوردی ، اظهار داشت: طلاب و مبلغانمدرسه علمیه بنت الرسول(ص) سلسلهبا حضور در بین بانوان در محافل و جلسات گوناگون و همچنین با برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی در راستای ارتقاء […]

    معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) سلسله:  آموزش قرآن به مددجویان کمیته امداد شهرستان سلسله ارائه می‌شود
  • آموزش قرآن

    معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) سلسله گفت: آموزش قرآن در طول سال برای مددجویان کمیته امداد شهرستان سلسله ارائه می‌شود.

    به گزارش نیساخبر“فرشته شاهوردی ، اظهار داشت: طلاب و مبلغانمدرسه علمیه بنت الرسول(ص) سلسلهبا حضور در بین بانوان در محافل و جلسات گوناگون و همچنین با برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی در راستای ارتقاء دانش و آگاهی خواهران مددجوی تحت پوشش کمیته امداد فعالیت می‌کنند.

    وی با اشاره به اینکه با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول(ص) و کمیته امداد شهرستان، طلاب با اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی این نهاد حمایتی را یاری می‌دهند، افزود: هم‌اکنون طلاب حافظ قرآن با عنوان مبلغان قرآنی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برنامه‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و حفظ قرآن را برگزار می‌کنند.

    معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) سلسله با اشاره به اینکه برنامه آموزش قرآن برای مددجویان در طول سال به‌صورت مستمر در حال برگزاری است، عنوان کرد: این برنامه باهدف توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه همراه بابیان نکات تفسیری همراه با پیام‌ها و طرح معماهای قرآنی برای خواهران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان برگزار می‌شود.

    وی از فعالیت تبلیغی طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) در ماه‌های محرم و صفر خبر داد و گفت: طلاب این مدرسه با حضور در مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، حسینیه‌ها و تکایا و همچنین جلسات خانگی به بیان و تبیین مسائل و احکام شرعی، فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی در بین مردم می‌پردازن .

    شاهوردی تصریح کرد: حضور تبلیغی طلاب و مبلغان مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) سلسله تا آخر ماه صفر در اماکن مختلف شهرستان در راستای اشاعه فرهنگ و سیره اهل‌بیت (ع) ادامه دارد.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *