×

موتور و تلمبه‌های غیرمجاز در رودخانه کاکارضا جمع‌آوری شد

  • کد نوشته: 8287
  • تیر ۲۵, ۱۳۹۷
  • ۰
  • رئیس امور آب سلسله گفت: در راستای حفظ و صیانت از منابع آبی هشت دستگاه موتور و تلمبه غیرمجاز نصب شده بر روی رودخانه کاکارضا جمع آوری شد. به گزارش نیساخبر“حجت الله حسنوند با بیان اینکه حفظ و صیانت از منابع آبی به منزله تجدید منابع آبی است، اظهار داشت: در این راستا هشت دستگاه موتور […]

    موتور و تلمبه‌های غیرمجاز در رودخانه کاکارضا جمع‌آوری شد
  • رئیس امور آب سلسله گفت: در راستای حفظ و صیانت از منابع آبی هشت دستگاه موتور و تلمبه غیرمجاز نصب شده بر روی رودخانه کاکارضا جمع آوری شد.

    لرستان| موتور و تلمبه‌های غیرمجاز در رودخانه کاکارضا جمع‌آوری شد

    به گزارش نیساخبر“حجت الله حسنوند با بیان اینکه حفظ و صیانت از منابع آبی به منزله تجدید منابع آبی است، اظهار داشت: در این راستا هشت دستگاه موتور و تلمبه غیرمجاز نصب شده بر روی رودخانه کاکارضا جمع آوری شد.

    وی با اشاره به اینکه تعداد ۳۲ حلقه چاه کشاورزی دارای اضافه برداشت، افزود: مالکان این چاه‌ها دارای اضافه برداشت مازاد بر پروانه بهره‌برداری بودند که در راستای جلوگیری از کشت محصولات آبدوست این تعداد چاه شناسایی و از اقدام مالکان آن‌ها جلوگیری شد.

    رئیس امور آب سلسله با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای جلوگیری از کشت محصولات آبدوست در شهرستان، عنوان کرد: در این راستا نیز سطح زیرکشت اراضی تحت پوشش ایستگاه پمپاژ فیض آباد که به کشت سیب زمینی اختصاص یافته بودند امسال از ۱۲۰۰ هکتار به ۴۰۰ هکتار کاهش یافت، همچنین اراضی که با آب چاه‌های کشاورزی مشروب می‌شوند نیز از ۷۵۰ هکتار به ۲۵۰ هکتار کاهش یافتند.

    وی گفت: از کشاورزان شهرستان انتظار می‌رود که در راستای صیانت و حفظ منابع آبی از کشت محصولات آبدوست جلوگیری کرده و در اسرع وقت نسبت به نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی خود اقدام کنند و ترکیب الگوی کشت خود را با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بر اساس پروانه بهره‌برداری هماهنگ کنند.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *