×

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان : اربعین، پیام آور وحدت مسلمانان جهان

  • آبان ۱۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اتحاد و انسجام، تنها راه نجات مسلمانان از چنگ جهان‌خواران و یزیدیان زمان مانند ترامپ نابکار و نظام سلطه است. به گزارش نیساخبر” حجت الاسلام شمس الله جلیلیان با بیان اینکه نهضت حضرت سیدالشهدا(ع) یک قیام ماندگار و موثر در جهان بوده، اظهارداشت: این قیام الگوی تمام آزادی‌خواهان […]

    نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان : اربعین، پیام آور وحدت مسلمانان جهان
  • نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اتحاد و انسجام، تنها راه نجات مسلمانان از چنگ جهان‌خواران و یزیدیان زمان مانند ترامپ نابکار و نظام سلطه است.
    به گزارش نیساخبر” حجت الاسلام شمس الله جلیلیان با بیان اینکه نهضت حضرت سیدالشهدا(ع) یک قیام ماندگار و موثر در جهان بوده، اظهارداشت: این قیام الگوی تمام آزادی‌خواهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان است.

    وی افزود: بزرگترین درس این مکتب، ایستادگی در برابر ظلم و طاغوت، بن‌بست شکنی، تسلیم نشدن و با عزت زندگی کردن است و هر ساله در ایام محرم و اربعین به عاشقان آن حضرت افزوده شده و با گذشت زمان طولانی، این قیام کهنه نشده و در تاریخ و زمان ماندگار مانده است.

    نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان با اشاره به عوامل ماندگاری نهضت عاشورا، عنوان کرد: مقدس بودن قیام و الهی بودن آن و همچنین فرا زمانی بودن هدف قیام اباعبدالله الحسین(ع)، از جمله عوامل ماندگاری نهضت عاشورا است.

    جلیلیان تصریح کرد: امام حسین(ع) برای احیاء ارزش‌هایی چون عدالت‌خواهی، کرامت انسانی، آزادی معنوی و سیاسی، مبارزه با ظلم و جهل و در یک جمله اعتلای کلمه حق، از جان خود و یارانش مایه گذاشت.

    وی جامعیت نهضت را دیگر عامل ماندگاری قیام امام حسین(ع) دانست و گفت: جنسیت، نژاد، خون و ملیت در این قیام دخالتی ندارد، زن و مرد، کودک و پیر و جوان همه در لشکر حضرت حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده‌اند.

    نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با ابراز اینکه اربعین حسینی، مظهر عشق، ایمان و وحدت اسلامی بوده، افزود: راهپیمایی و اجتماع بی‌نظیر عاشقان حسینی و زائرین اربعین آن حضرت، جلوه‌ای زیبا از عزم ملی و انسجام و اتحاد جامعه اسلامی است.

    جلیلیان با اشاره به فرمایشات حضرت زهرا(س) مبنی بر اینکه امامت، نظام‌بخش ملت و جامعه بوده، تاکید کرد: بزرگترین عامل عزت و اقتدار مسلمانان همین وحدت و اتحاد حول محور رهبری الهی و دینی بوده و بدون شک این اتحاد و انسجام تنها راه نجات مسلمانان از چنگ جهان‌خواران و یزیدیان زمان مانند ترامپ نابکار و نظام سلطه است.

    وی گفت : زنده نگه داشتن اربعین سالار شهیدان در میان شیعیان از اهمیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار بوده و از این رو زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین حسینی در منابع اسلامی و فرمایشات حضرات معصومین(ع) مورد توجه و تاکید فراوان و به عنوان سیره‌ای بسیار نیکو یاد شده است.

    وی بیاخاطر نشان کرد: هر قدمی که در راستای خدمت به زائرئن اربعین حسینی برداشته شود قطعا از اجر فراوانی برخوردار بوده و همه کسانی که در تسهیل این زیارت با عظمت و اجتماع بی‌نظیر و اقتدار آفرین خدمتی انجام دهند، در اجر آن زائران عزیز سهیم و شریک هستند.

    نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه انتظار می‌رود این اجتماع دشمن‌شکن با معرفت همراه بوده، افزود : بدون شک هدف اصلی قیام امام حسین(ع)، اقامه بزرگترین معروف یعنی حاکمیت و ولایت اولیاء دین و نابودی حاکمان ظالم به عنوان بزرگترین منکر در جامعه اسلامی بوده است.

    انتهای پیام/

    منبع:خبرگزاری بسیج

     

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *