×

هدف امروز دشمن تغییر باورهای مردم است

  • کد نوشته: 2693
  • اسفند ۱, ۱۳۹۵
  • ۰
  • رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله گفت: دشمن به‌دنبال تأثیرگذاری بر باورهای اعتقادی دینی، سیاسی و فرهنگی طیف وسیعی از جامعه است تا با این رویه، مردم را به نظام اسلامی و آینده کشور بدبین کند. حجت‌الاسلام والمسلمین «سید نصرت‌الله موسوی» ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: همه باید این ایام را ارج نهند و […]

    هدف امروز دشمن تغییر باورهای مردم است
  • رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله گفت: دشمن به‌دنبال تأثیرگذاری بر باورهای اعتقادی دینی، سیاسی و فرهنگی طیف وسیعی از جامعه است تا با این رویه، مردم را به نظام اسلامی و آینده کشور بدبین کند.

    حجت الاسلام موسوی رییس اداره تبلیغات اسلامی سلسلهحجت‌الاسلام والمسلمین «سید نصرت‌الله موسوی» ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: همه باید این ایام را ارج نهند و به این ایام اهتمام ورزند و البته مسائلی مطرح نشود که دشمنی بین مسلمانان را به وجود آورد و به مقدسات دیگر توهین نشود.

    وی با بیان اینکه مناسبت های فرهنگی فرصت مغتنمی برای تعمیق باورها و حاکمیت قرآن و عترت در جامعه است که باید به بهترین نحو از آن استفاده شود، افزود: این ایام برای شیعیان فقط عزاداری نیست بلکه فرصت مناسبی برای بیان جایگاه و فضیلت حضرت زهرا(س) در برخورداری از سبک زندگی اسلامی است.

    رییس اداره تبلیغات اسلامی سلسله با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) الگوی کاملی برای زندگی اسلامی است افزود: زندگی‌ آن بانوی بزرگوار اگر چه‌ کوتاه‌ بود اما این‌ زندگی‌ سرشار از جهاد، مبارزه‌، تلاش‌، کار انقلابی‌، صبر انقلابی‌، سخنرانی‌ و دفاع‌ از نبوت‌ و امامت‌ ‌است.

    وی بیان داشت: سیره و زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای سعادت بشر بوده و باید در این ایام به بازخوانی و نشر سبک زندگی آن حضرت پرداخته شود.

    حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: حضرت زهرا شهیده ولایت است و بیشترین توجه ایشان به پاسداری از ولایت بوده است و شرح سیره فاطمی و نهادینه کردن آن در جامعه باید از رویکردهای مهم برگزاری  برنامه‌های ایام فاطمیه(س) باشد.

    وی با اشاره به لزوم توجه به ارزش‌ها و اعتقادات مذهبی از جمله ایام عزای اهل بیت(ع) گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیری که با مردم آذربایجان داشتند، تأکید کردند که جنگ واقعی جنگ فرهنگی است وشبکه‌های مختلف اینترنتی و تلویزیونی مشغول به کار هستند تا دل و ذهن جوانان ما را از مقدسات و عفت و حیا دور سازند؛ لذا ارزش‌های دینی حافظ نظام اسلامی و عزت و آبروی ما هستند و نباید بگذاریم در جامعه، ارزش‌ها کمرنگ شوند چرا که اعتقادات و باورهای دینی، قدرت ما در مقابل دشمنان دین است.

    رییس اداره تبلیغات اسلامی سلسله هدف جنگ نرم دشمنان را استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و ابراز داشت: دشمن از همه ابزارهای خود از جمله رسانه‌های مختلف استفاده می‌کند تا به صورت حساب شده و برنامه‌ریزی شده، با حفظ صورت جمهوری اسلامی، سیرت و باطن آن را دچار تغییر کند.

    وی خاطرنشان ساخت: دشمن به‌دنبال تأثیرگذاری بر باورهای اعتقادی دینی، سیاسی و فرهنگی طیف وسیعی از جامعه و بخصوص جوانان و نخبگان است تا با این رویه، مردم را به نظام اسلامی و آینده کشور بدبین کند.

    حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی، مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان است، تأکید کرد: ایام و مناسبات مذهبی فرصت مناسبی برای تبیین نقشه دشمن و نیز تشریح اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است تا با روشنگری و بصیرت‌افزایی، راه نفوذ دشمن به اذهان بسته شود.

    منبع:لرسو

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *