×

هفت میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان تسهیلات کرونا در سلسله پرداخت شد

  • کد نوشته: 13969
  • مهر ۲۰, ۱۳۹۹
  • ۰
  • معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری سلسله گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون، یکهزار و ۶۰ فقره تسهیلات کرونا به مبلغ هفت میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط در این شهرستان پرداخت شده است.

    هفت میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان تسهیلات کرونا در سلسله پرداخت شد
  • خدیجه بهزادیان  در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله با محور پرداخت تسهیلات کرونا به متقاضیان در سالن جلسات فرمانداری، اظهار داشت: از ابتدای تیرماه که روند پرداخت تسهیلات کرونا در شهرستان آغاز شده در مجموع یکهزار و ۶۲۴ نفر به بانک های عامل معرفی شده که یکهزار و ۶۰ نفر از آنان موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

    وی با اشاره به اینکه از سهم شهرستان حدود چهار میلیارد تومان باقی مانده است که باید تلاش حداکثری جهت جذب آن بکار گیریم، افزود: در این راستا ۵۶۴ نفر نیز به بانک های عامل معرفی شده اند که هنوز تشکیل پرونده نداده اند و لازم است که جهت تعیین تکلیف به بانک ها مراجعه نمایند تا سهمیه باقیمانده شهرستان برگشت نخورد.

    بهزادیان با قدردانی از بانک های تجارت و ملی شهرستان که بیشترین همکاری را در پرداخت تسهیلات داشته اند، عنوان کرد: نه تنها بانک ها بلکه تمامی دستگاه های اجرایی و حتی بخشداران، شوراها و دهیاران نیز باید از همه امکانات دولتی موجود جهت توسعه اشتغال روستایی و رفع معضل بیکاری در شهرستان استفاده کنند.

    وی با اشاره به تعطیلی بسیاری از کسب و کارها به واسطه شیوع ویروس کرونا، گفت: شیوع این ویروس صنعت گردشگری، مراکز خدماتی و حتی طرح های عمرانی را هم تحت تاثیر قرار داده و خسارت های جبران ناپذیری را به اقتصاد اکثر کشورهای جهان وارد کرده است.

    بهزادیان ادامه داد: خوشبختانه در کشورمان دولت تلاش کرده است با پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ بخشی از خسارت های وارده به آنها را جبران نماید.

    وی با اشاره به نرخ سود ۱۲ درصدی این تسهیلات، بیان کرد: مدت بازپرداخت آن ۲۴ ماهه بوده و فرصتی بسیار ارزشمند برای صاحبان مشاغل است تا با دریافت آن رونقی به کسب و کار خود ببخشند.

    معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری سلسله با اشاره به اینکه فرصت دریافت تسهیلات کرونا تا پایان مهرماه تمدید شده است از روسای بانک های عامل خواست تا در این فرصت ۱۰ روزه واجدین شرایطی را که به بانک معرفی شده اما هنوز تشکیل پرونده نداده اند را تعیین تکلیف نمایند.

    در این جلسه روسای بانک های عامل به ارائه گزارش عملکردی از روند پرداخت تسهیلات در بانک تحت مدیریت خود پرداختند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *