×

راهپیمایی پرشور مردم سلسله در روز قدس

  • تیر ۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • همزمان با سراسر کشور، مردم روزه‌دار شهرستان سلسله با حضور گسترده در راهپیمایی جهانی قدس، نفرت خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند. به گزارش نیساخبر؛ این مراسم با حضور پرشور رأس ساعت ۱۰/۳۰ از محل میدان امام خمینی(ره) آغاز و تا مصلای نماز جمعه این شهرستان ادامه یافت. [new_royalslider id=”19″] در این راهپیمایی […]

    راهپیمایی پرشور مردم سلسله در روز قدس
  • همزمان با سراسر کشور، مردم روزه‌دار شهرستان سلسله با حضور گسترده در راهپیمایی جهانی قدس، نفرت خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

    به گزارش نیساخبر؛ این مراسم با حضور پرشور رأس ساعت ۱۰/۳۰ از محل میدان امام خمینی(ره) آغاز و تا مصلای نماز جمعه این شهرستان ادامه یافت.

    [new_royalslider id=”19″]

    در این راهپیمایی مردم شهیدپرور و روزه‌دار سلسله با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل‌سعود، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشته و ندای حق‌‌خواهی و دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را سر دادند.

    در این راهپیمایی، شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و پوسترهایی با مضامین حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر قدس، بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کردند و با سر دادن شعارهایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی، خواستار پایان اشغال سرزمین فلسطین شدند.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *