×

هنرمند نوجوان الیگودرزی؛ مقام نخست چهارمین دوره مسابقات ملی اوریگامی را کسب کرد +تصویر

  • کد نوشته: 2475
  • بهمن ۲۴, ۱۳۹۵
  • ۰
  • امیر حسین فروغی نوجوان هنرمند الیگودرزی مقام نخست چهارمین دوره مسابقات ملی اوریگامی کشور را  کسب کرد. به گزارش نیسانیوز وبه نقل از سفیر افلاک ،چهارمین دوره مسابقات کشوری و کنفرانس ملی اوریگامی ایران  در بهمن ماه امسال در دانشکده طراحی صنعتی دانشگاه تهران  برگزار شد. شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در پنج بخش با […]

    هنرمند نوجوان الیگودرزی؛ مقام نخست چهارمین دوره مسابقات ملی اوریگامی را کسب کرد +تصویر
  • مقام نخست چهارمین دوره مسابقات ملی اوریگامی را کسب کرد +تصویر

    امیر حسین فروغی نوجوان هنرمند الیگودرزی مقام نخست چهارمین دوره مسابقات ملی اوریگامی کشور را  کسب کرد.

    به گزارش نیسانیوز وبه نقل از سفیر افلاک ،چهارمین دوره مسابقات کشوری و کنفرانس ملی اوریگامی ایران  در بهمن ماه امسال در دانشکده طراحی صنعتی دانشگاه تهران  برگزار شد.

    شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در پنج بخش با یکدیگر به رقابت پرداختند که امیر حسین فروغی از شهرستان الیگودرز در بخش کودک ونوجوان مقام نخست  این دوره از مسابقات را کسب کرد.

    مسابقات اوریگامی کشور،عکس،تصویر،نفرات برتر مسابقات اوریگامی کشور

    سید مسعود حسینی از پاکدشت ، محمد مهدی قریشی و درسا فلاحتی از تهران نیز  به ترتیب در مقامهای دوم تا چهارم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

    مسابقات اوریگامی کشور،عکس،تصویر،نفرات برتر مسابقات اوریگامی کشور

    اوریگامی یا هنر «کاغذ و تا» یکی از هنرهای محبوب ژاپنی است که امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. هدف این هنر آفریدن طرح‌های جالب از کاغذ یا هر سطح دوبعدی با کمک تاهای هندسی است و به روش‌های متنوع در علوم و صنایع و هنرهای مختلف استفاده می‌شود.

    این هنر در کشور ایران مانند بیشتر کشورهای جهان طرفداران بسیاری دارد. هر سال در ایران مسابقات کشوری این رشته در رده‌های سنی مختلف و در رشته‌های فرعی گوناگون این هنر توسط انجمن اوریگامی ایران برگزار می‌شود.

    امیر حسین فروغی،مسابقات ملی اوریگامی،عکس،تصویر

    این هنرمند الیگودرزی در سال گذشته نیز در  اولین مسابقات عکاسی از  دست سازه های  اوریگامی از طریق شبکه های اجتماعی مقام نخست در سطح کشور را ازآن خود نمود ودر سال ۹۳ نیز مقام دوم را از آن خود نمود.

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *