×

در زورخانه شهید اسدالله حسنوند؛
هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای لرستان از خبرنگاران سلسله تجلیل کرد

  • مرداد ۱۸, ۱۳۹۷
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر، هیئت پهلوانی و زورخانه ای لرستان در جلسه ای در زورخانه «شهید اسدالله حسنوند»  از خبرنگاران شهرستان سلسله تجلیل کرد. در این مراسم ورزشکارانی از شهرستان های دزفول، بروجرد و خرم آباد که همگی از پیشکسوتان ورزش باستانی بودند نیز شرکت داشتند. سید مهدی امینی نسب سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای سلسله […]

    هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای لرستان از خبرنگاران سلسله تجلیل کرد
  • به گزارش نیساخبر، هیئت پهلوانی و زورخانه ای لرستان در جلسه ای در زورخانه «شهید اسدالله حسنوند»  از خبرنگاران شهرستان سلسله تجلیل کرد.

    در این مراسم ورزشکارانی از شهرستان های دزفول، بروجرد و خرم آباد که همگی از پیشکسوتان ورزش باستانی بودند نیز شرکت داشتند.

    سید مهدی امینی نسب سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای سلسله در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: امید داریم که مسئولین توجه خاص و ویژه به ورزش باستانی الشتر داشته باشند که ما بتوانیم ورزشکاران خوبی تقدیم جامعه کنیم.

    غلامرضا چنگیزیان رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای لرستان هم ضمن گرامی داشت روز خبرنگار گفت: کسی که پا در گود زورخانه می گذارد باید اخلاق مدار باشد؛ زیرا ما از همین گود زورخانه شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده ایم.

    وی خاطرنشان کرد: امیدورام ورزشکاران سلسله همچنان که زبانزد هستند، بتوانند الگوی خوبی برای جوانان ما باشند.

    انتهای پیام/

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *