×

فرماندار سلسله:
وحدت و انسجام ملی مانع اثرگذاری تحریم ها می شود

  • کد نوشته: 10067
  • خرداد ۷, ۱۳۹۸
  • ۰
  • مدیرانی که در حوزه خود فعال و کاری هستند باید بدانند تا وقتی که من فرماندار هستم آنها نیز در سمت خود باقی خواهند بود مگر اینکه مرتکب خطای اداری شوند که در این صورت جایی در دستگاه اجرایی شهرستان نخواهند داشت.

    وحدت و انسجام ملی مانع اثرگذاری تحریم ها می شود
  • فرماندار سلسله گفت: تحریم ها با وحدت و انسجام اثر خود را از دست می دهند.

    به گزارش نیساخبر” شریف خسروی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری، با اشاره به سیل اخیر و لزوم بهره گیری از امکانات استانی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای برطرف کردن مشکلات حوزه شهرستان، اظهار داشت: یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبارات اشتغال روستایی برای کمک به استان آمده و مدیران شهرستانی مربوطه باید پیگیر بهره مندی از این اعتبار در شهرستان باشند.

    وی با تاکید بر لزوم پیگیری سهمیه اقلام امدادی شهرستان از طریق بنیاد مسکن، خاطرنشان کرد: برای اعتبارات اشتغال‌های روستایی تفاهم نامه‌ای با بانک سینا منعقد شده که باید مدیران شهرستان پیگیر سهم شهرستان باشند.

    خسروی با اشاره به مصوب شدن ۸۰ میلیارد ریال برای هر ایستگاه پمپاژ، افزود: باید پیگیر باشیم که حقی از شهرستان در این خصوص ضایع نشود.

    فرماندار سلسله با اشاره به سیلاب اخیر و ایجاد اختلال در بخش اشتغال شهرستان، عنوان کرد: اعتباراتی برای کمک به اشتغال افرادی که در سیلاب دچار مشکل شده‌اند لحاظ شده لذا باید پیگیر سهم کسانی که مزارع کشاورزی و واحدهای تولیدی و پرورش ماهی آنها در شهرستان بواسطه سیلاب دچار مشکل شده‌اند، باشیم.

    **اراده‌ای خارج از دستگاه حاکمیتی تأثیری در عزل و نصب‌ها ندارد

    وی با انتقاد از وجود برخی افراد نفوذی در ادارات شهرستان، گفت: متأسفانه برخی افراد با نفوذ در ادارات شهرستان خود را دخیل در عزل و نصب‌ها معرفی می‌کنند در حالی که هیچ اراده‌ای خارج از دستگاه حاکمیتی در عزل و نصب‌ها تأثیری ندارد.

    وی با تاکید بر لزوم برخورد از سوی مدیران با این افراد و معرفی آنها به فرمانداری، ادامه داد: متأسفانه هرچه به فضای انتخابات نزدیکتر می‌شویم مانور این افراد در ادارات بیشتر می‌شود لذا انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی با هوشیاری پیگیر برخورد با این افراد باشند چرا که عمل آنها مصداق بارز فساد اداری است.

    خسروی افزود: مدیرانی که در حوزه خود فعال و کاری هستند باید بدانند تا وقتی که من فرماندار هستم آنها نیز در سمت خود باقی خواهند بود مگر اینکه مرتکب خطای اداری شوند که در این صورت جایی در دستگاه اجرایی شهرستان نخواهند داشت.

    وی با اشاره به نماینده شهرستان در مجلس، عنوان کرد: برخی افراد ایشان را به دخالت در عزل و نصب متهم می‌کنند در حالی که به جرأت می‌توان گفت که ایشان جزو سالم‌ترین افرادی است که تنها پیگیر برطرف کردن مشکلات شهرستان است.

    فرماندار سلسله با اشاره به سالروز ارتحال امام راحل (ره) گفت: باید زمینه را بگونه ای فراهم کنیم که مردم با حضور حداکثری در کنار مسئولان بدون دغدغه در مراسمات مرتبط با این مناسبت شرکت نمایند.

    بیانیه گام دوم انقلاب سرفصل کاری است

    وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب برای همه سرفصل و سرخط کاری است و باید بگونه ای در این راستا فعالیت کنیم که زمینه عمل مردم و مسئولان را برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب فراهم کنیم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: جمهوری اسلامی اسلامی اکنون وارد دورانی شده که بسیاری از آسیب‌ها را پشت سر گذاشته، برخی از مدیران ممکن است در دوره‌های گذشته به دلیل عدم صلاحیت دچار خطاهایی شده باشند، بیانیه گام دوم انقلاب برای این است که در گام دوم ضمن انقلابی بودن عقلانی‌تر خطاهای گذشته را تصحیح و زمینه رشد هرچه بیشتر انقلاب را فراهم کنیم.

    وی با اشاره در پیش رو بودن مراسم عید سعید فطر بر لزوم تأمین امنیت این مراسم وحدت بخش از سوی دستگاه‌های خدمت رسان شهرستان تاکید کرد.

    وجدان کاری مانع هدررفت منابع می‌شود

    خسروی همچنین با اشاره به کسب رتبه نخست جهاد کشاورزی در بخش برآورد خسارات سیل در استان، افزود: سایر ادارت همچون امور آب و بنیاد مسکن هم باید پیگیر دریافت خسارتهای مربوط به حوزه خود باشند.

    وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با انتقاد از برخی دستگاه‌های کم کار، گفت: تعداد زیاد پل‌هایی که در شهرستان بر اثر سیلاب تخریب شد و همچنین جاده‌های بین مزارعی که از بین رفت، همگی نشان دهنده این است که اگر وجدان کاری در پشت کارهایمان وجود داشت قطعاً شاهد چنین حوادثی نبودیم.

    خسروی افزود: مدیران کم کار بدانند که اگر به همین رویه ادامه دهند در کمیته برنامه ریزی اعتباری برای آنها لحاظ نخواهد شد چون بر سر حقوق شهرستان با کسی شوخی نداریم.

    وی با تاکید بر لزوم احیا و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: اعتقاد داریم که روحیه ایثار و شهادت باید با خواسته‌های اکنون، به روز شود، باید افتخار به سربازی نظام کنیم و این در رفتارمان نمود داشته باشد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: باید نسل‌های بعدی انقلاب را با آرمانهای انقلاب درگیر کنیم و در این راستا لازم است که دستگاه‌های متولی مربوطه ورود جدی تری داشته باشند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *