×

ورود به مناطق گردشگری سلسله ممنوع می شود

  • کد نوشته: 12932
  • تیر ۱۷, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و در راستای اجرای مصوبات استانی مدیریت کرونا، ورود به مناطق گردشگری کهمان و هنام تا اطلاع ثانوی ممنوع می شود.

    ورود به مناطق گردشگری سلسله ممنوع می شود
  • شریف خسروی روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا که در دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار داشت: یک لاین از ورودی منطقه گردشگری هنام باید از ابتدای سیاهپوش مسدود شود و در لاین دیگر با همکاری دهیار و نیروی انتظامی، از ورود خودروهای گردشگران به منطقه جلوگیری شود.

    وی افزود: همچنین منطقه نمونه گردشگری کهمان باید قبل از روستای امیر مسدود و از ورود خودروهای غیربومی و گردشگران به این منطقه جلوگیری شود.

    وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ها و شیوه نامه های مقابله استانی کرونا و لزوم اجرای تمامی مصوبات مربوطه، اظهار داشت: در موج اول شیوع ویروس کرونا در شهرستان، مردم همکاری و همدلی بسیار خوبی با مسئولان داشتند و همین عامل باعث شد در مدت زمان کوتاهی بیماری کنترل و آمار مبتلایان کاهش یابد اما با عادی شدن شرایط و لغو محدودیت ها، شاهد حضور مردم در مراسمات شادی و عزاداری و تجمعات بودیم که همین امر باعث شیوع مجدد ویروس شد.
    فرماندار سلسله با اشاره به صعودی شدن شیب ابتلای به کرونا در شهرستان، عنوان کرد: با توجه به ابلاغ مصوبات مدیریت کرونای استان، حداقل ۱۰ روز آینده برگزاری کلیه مراسمات شادی و عزاداری در شهرستان ممنوع است و در صورت عمل نکردن به مصوبات، نیروی انتظامی شهرستان باید با احترام به خانواده خاطی، تشکیل پرونده داده و برخوردهای لازم را صورت دهند.

    خسروی با تاکید بر جلوگیری از فعالیت تالارها، باغ تالارها و سفره خانه ها تا اطلاع ثانوی با نظارت شبکه بهداشت و درمان در راستای اجرای مصوبات استان، افزود: ستاد تنظیم بازار باید بر فعالیت فروشگاه های عرضه موادغذایی و نانوایی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در این مکان ها نظارت و در صورت عدم رعایت، برخوردهای قانونی لازم را انجام دهند.

    وی بیان کرد: گرچه اعمال محدودیت های مجدد، در شرایط کنونی باعث افزایش فشارهای اقتصادی خواهد شد اما حفظ جان مردم اولویت اساسی بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

    فرماندار سلسله گفت: شهرداران شهرهای الشتر و فیروزآباد هم مجددا باید با مسدود کردن ورودی آرامستان های این ۲ شهر، مانع تجمعات مردم شوند تا هرچه سریعتر شیب ابتلا در شهرستان نزولی شود.

    وی گفت: باید به منظور حفظ سلامت شهروندان و کنترل بیماری با قدرت تمامی مصوبات ستاد مدیریت کرونا در شهرستان اجرایی اجرایی شوند و هر دستگاهی که در اینخصوص کوتاهی نماید مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *