×

پرداخت کمک بلاعوض به خانواده‌های دارای دو معلول

  • آبان ۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون اشتغال بهزیستی لرستان از پرداخت کمک بلاعوض به خانواده‌های دارای دو معلول لرستانی خبر داد. مراد سیفی ، بیان کرد: قبل از سال ۹۴ تعداد ۴۷ مسکن شهری و ۴۳ مسکن روستایی تحت پوشش بهزیستی لرستان اقدام به ساخت‌وساز کردند و در سال ۹۴ لرستان ۲۸۱ مسکن شهری و ۱۶۷ مسکن روستایی سهمیه داشت. […]

    پرداخت کمک بلاعوض به خانواده‌های دارای دو معلول
  • معاون اشتغال بهزیستی لرستان از پرداخت کمک بلاعوض به خانواده‌های دارای دو معلول لرستانی خبر داد.

    مراد سیفی ، بیان کرد: قبل از سال ۹۴ تعداد ۴۷ مسکن شهری و ۴۳ مسکن روستایی تحت پوشش بهزیستی لرستان اقدام به ساخت‌وساز کردند و در سال ۹۴ لرستان ۲۸۱ مسکن شهری و ۱۶۷ مسکن روستایی سهمیه داشت.

    وی ادامه داد: در طول سال ۹۴ و ۹۵ کل ۲۸۱ سهمیه مسکن شهری جذب و صاحبان آن مشخص شده و سال گذشته با توجه به سفر ریاست سازمان بهزیستی کشور به لرستان تعداد ۱۰۰ سهم جدید دریافت کردیم که تاکنون تکلیف این واحدها مشخص و جذب شدند و درکل ۳۸۱ مورد پروژه‌های مسکن شهری تعیین تکلیف شدند.

    معاون اشتغال سازمان بهزیستی لرستان افزود: در بخش مسکن روستایی تاکنون ۱۶۳ نفر از سهمیه ۱۶۷ نفری به بانک معرفی شدند که از این تعداد ۱۱۵ نفر موفق به عقد قرارداد و به زودی تسهیلات به طور کامل در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت و لازم به ذکر است که تعدادی از این افراد شروع به ساخت‌وساز و بهره‌برداری کردند.

    وی با اعلام اینکه امسال ۱۸۱ مورد واحدهای مسکونی مددجویان دو معلول به بالای شهری و ۳۱ واحد روستایی به خانواده‌ها واگذار شده، بیان کرد: با تفاهم‌نامه چندجانبه که مابین بهزیستی، بنیاد مستضعفان، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیرین مسکن‌ساز صورت گرفته بابت کمک به احداث و تهیه مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر ۳۰ میلیون تومان برای مسکن شهری و برای روستاییان ۱۸ میلیون تومان کمک بلاعوض با توجه به میزان پیشرفت واحدها پرداخت خواهد شد.

    سیفی افزود: علاوه بر کمک بلاعوضی که در اختیار افراد تحت پوشش قرار می‌گیرد تسهیلات بهسازی روستاییان به مبلغ ۲۰ میلیون تومان از طریق معرفی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.

    وی خاطرنشان کرد: از سال ۸۹ تاکنون ۳ هزار و ۲۳۷ واحد مسکونی به افراد تحت پوشش تحویل داده شده و یک هزار و ۶۱۸ واحد برای خانوارهای دارای دو معلول و سایرین در دست اقدام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۶۵ واحد مسکونی دیگر به خانوارهای تحت پوشش تحویل داده شود.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *