×

پرسپولیس هم در سوپرجام شرکت می‌کند هم در دربی!

  • کد نوشته: 5489
  • تیر ۲۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد این باشگاه به طور قطع در بازی سوپر جام شرکت خواهد کرد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه باشگاه پرپسولیس آمده است؛ باشگاه پرسپولیس مصمم است در بازی سوپر جام ایران شرکت کند و در این ارتباط به […]

    پرسپولیس هم در سوپرجام شرکت می‌کند هم در دربی!
  • پرسپولیس هم در سوپرجام شرکت می‌کند هم در دربی!

    باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد این باشگاه به طور قطع در بازی سوپر جام شرکت خواهد کرد.

    به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه باشگاه پرپسولیس آمده است؛ باشگاه پرسپولیس مصمم است در بازی سوپر جام ایران شرکت کند و در این ارتباط به منظور انجام هماهنگی‌ها رایزنی با مسئولان سازمان لیگ جریان دارد تا ترتیبی اتخاذ شود که شرایط برگزاری هر دو دیدار دربی و سوپر جام فراهم آید.

    تردیدی نیست که مسائل اقتصادی و جذب درآمدهای لازم جزء لاینفک مسائل باشگاه‌داری است. این مسئله با توجه به محدود بودن باشگاه‌ها از درآمدهای تعریف شده فوتبال اهمیت حیاتی دارد.

    اولین دربی که با مشارکت هواداران ترکیب آن مشخص می‌شود و می‌تواند باب تازه ای در فوتبال کشورمان باز نموده و از جهت درآمدزایی کمک شایانی به باشگاه کند.

    این در حالی است که باشگاه پرسپولیس به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و باید نسبت به حل و فصل مسائل مالی خود با توجه به تعهداتی که دارد، اقدام نماید. با توجه به این موارد، تصمیم باشگاه بر این است که در هماهنگی با فدراسیون فوتبال در کنار حضور قطعی در سوپر جام ایران، بازی دربی را نیز برگزار کند.

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *