×

فرمانده کل سپاه پاسداران:
پس از یک فتنه بزرگ دوباره به عرصه سازندگی، رفع فقر و کمک به مردم می‌رویم/ در قلب خطرها پیش‌مرگ مردم هستیم

  • آذر ۷, ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما اکنون پس از یک فتنه بزرگ دوباره به عرصه سازندگی، رفع فقر و کمک به مردم می‌رویم؛ ما را در روستاها و شهرها خواهید دید؛ ما فرستادگان رهبرمان هستیم و رهبری امر کرده تا تمام ظرفیت‌ها را برای خدمت به مردم به کار بگیریم.

    پس از یک فتنه بزرگ دوباره به عرصه سازندگی، رفع فقر و کمک به مردم می‌رویم/ در قلب خطرها پیش‌مرگ مردم هستیم
  • به گزارش نیساخبر“سردار حسین سلامی در «گردهمایی ۱۰ هزار نفری لشکر انقلاب» در سالن انقلاب همدان اظهار کرد: ریشه های مستحکم بسیج در اعماق ایمان و احساس  ملت بزرگ ایران جای گرفت و شاخ سارهای دل انگیز و پر ثمرو زیبای آن همه سرزمین دلها و قلب ها را با عطر دل انگیز خود پر نشاط کرد .

    وی با تأکید بر اینکه بسیج ولد طیب است گفت: سرزمین پاکیزه ای است که از ان گیاه پاکیزه می روید و شما خواهران و برادران بسیجی باور کنید و به این حقیقت مومن باشید که شما تجلی امت اسلام در این دوره هستید.

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به بسیجیان بیان کرد: شما تصویر زمینی ملائک آسمانی هستید که روزی در جنگ‌های خیبر، بدر و احد برای پیامبر (ص) از آسمان نازل می‌شدند.

    وی با بیان اینکه وجود شوق افزا و شورانگیز شما در این میدان نشان نزول رحمت‌های الهی بر این سرزمین است افزود: تراکم این حضور سرشار از روح معنویت، فداکاری و وفاداری امروز دشمنان ما را مأیوس می‌کند.

    سردار سلامی با تأکید بر اینکه حضور هر یک از شما امروز از پرواز یک موشک به سمت قلب دشمن در کفرستان استکبار موثر‌تر است تصریح کرد: درود خداوند بر شما که بی وفایی مردمان را در صدر اسلام که امامان بزرگ ما را در میدان جنگ تنها گذاشتند جبران کردید.

    وی با بیان اینکه بی دلیل نبود که امام (ره) فرمود پس از اصحاب امام حسین (ع) امتی بهتر از این ملت وجود ندارد ادامه داد: حضور شما آرامش بخش و روحیه بخش است، الهام ایجاد می‌کند، قدرت می‌افزاید و به نظام و انقلاب ما اعتبار می‌بخشد و امام ما را، پیشوای جانباز و فداکارمان را در مقابل دشمنان بزرگ که روی زمین برای به تسلیم کشاندن ملت برگ ایران صف کشیده‌اند غلبه می‌دهد.

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما مفتخریم که امروز در این فضا که نشان دهنده رویش احساس برانگیز جوانان جدید انقلاب است، دختران و پسران شاداب وجوانان را در این فضای معنوی با غیرت دینی، ملی، اسلامی و انقلابی می‌بینیم.

    وی خاطرنشان کرد: این ایران است که امروز قدرت تمرکز را از دشمن گرفته، این ایران است که امروز با ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن می درخشد.

    سردار سلامی با بیان این نکته که در جنگ اقتصادی امروز دشمن در حال فلج کردن اقتصاد  کشور ماست و در دستور کار خود دارد که تحریم های فشرده جهانی این ملت را از پا در می آورد بیان کرد: سعادت هیچ ملتی در گروی وابستگی نیست و این استقلال است که رمز پیروزی ملتهاست.

    فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز آمریکا یک نظام فرسوده و پوسیده و یک نظام دارای آلزایمر سیاسی است بزرگترین اقتصاد جهانی اما بحرانی ترین اقتصاد جهان است.

    وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی آمریکا غارت و تحقیر کردن و به عقب قرار دادن کشورهای دیگر دنیاست تا خود بتواند رشد کند، ادامه داد: آیا می توان با چنین افکاری که آمریکا در برابر ایران دارد در زیر سایه آن به استقلال، آزادی، رفاه و پیشرفت رسید.

    سردار سلامی با بیان اینکه ملت ایران ملتی عمیق دارای تاریخی عمیق و دارای تجربه های بزرگ فراروی خود است، افزود: این ایران است که همانند خورشید در برابر شب می ایستدو به پیش می رود.

    وی اضافه کرد:  امروز قدرت های جهان با هزینه های میلیارد دلاری آشفتگی و افسردگی را در داخل آمریکا و تحقیرشدگی آل صعود را می بینید و در این جنگ بزرگ اقتصادی امروز ملت ایستاده است.

    سلامی با اشاره به اینکه سفیر یکی از کشورهای اروپایی گفت که ایرانی ها در حال عبور از وابستگی نفت هستند، بگذارید ایران در صادرات نفتی بماند، خاطرنشان کرد: به میدان نگاه کنید به عرصه های سیاسی که دشمن آمده بود که حلقه زنجیر مقاومت را بشکند اما ایران با مقاومت و ایستادگی این زنجیر مستحکم را نگاه داشت.

    وی تاکید کرد: ببینید کشورهایی همچون لبنان، عراق، سوریه چگونه در مدار جاذبه ایران باقی ماند و ملت ایران توانست در میدان هم دشمن را شکست بدهد.

    سردار سلامی با بیان اینکه با نگاه بر سیمای سیاسی صهیونیستی و اسراییل آثار آشفتگی را می توان دید گفت: این حقیقت در ذهن و قلب دشمنان ما جای گرفته است که می خواهد با انجام عملیات روانی در داخل کشور بذر بی اعتمادی و دلسردی به نظام را بکارد.

    فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به درخشش تاریخی در فتنه عظیم جهانی امروز در مقابل ایران ادامه داد: ملت ایران امروز ایمن سربلند و در نقطه منحصر به فردی از تفکر استقلال و آزادی قرار دارد.

    وی در باره خصوصیات بسیجیان اظهار کرد: بسیج امروز نجات بخش محرومان و بیرق دار مستضعفان است و بسیج قلب تفکر و احساس انقلابی ماست.

    سردار سلامی با بیان اینکه بسیج میقات پابرهنگان و پیام آور رحمت و عزت کشور است تصریح کرد: امروز بسیجیان همه عرصه های خدمت را گشوده اند و در همه عرصه ها  همچون علم، فناوری، دفاع و امنیت پیشگام هستند.

    وی با تأکید بر اینکه محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، پیشگامی و بیرق‌داری جزو مختصات بسیج امروز ماست اظهار کرد: امروز آمده‌ایم و دور هم جمع شده‌ایم تا عهد خود را برای دفاع از انقلاب برای کمک و حمایت از مردمان عزیزمان تکرار کنیم.

    سردار سلامی با بیان اینکه ما مردمانمان را تنها نمی‌گذاریم و با آنها در تمام سختی‌ها شریک هستیم گفت: در تمام سختی و قلب سختی‌ها همراه مردم هستیم؛ هر خطری امنیت و آرامش این مردم را تهدید کند در قلب آن خطر ما پیش‌مرگان مردم هستیم.

    وی با تأکید بر اینکه مردم برای ما مفهموم، معنا و واژه مقدسی هستند بیان کرد: امنیت، عزت و اعتبار مردم، فلسفه انقلاب ماست، انقلاب برای سعادت همه بشر آمده است.

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم ما در نزدیک‌ترین میدان جاذبه این اتقلاب بزرگ قرار دارند، مردم ما در دیدگاه پیشوای بزرگ انقلاب و رهبر معظم انقلاب، همه چیز ما، هویت ما و امید ما هستند، عشق، رویا، آرمان و هر تعبیر بلند بر قامت مردم ما زیبا ما می‌نشیند.

    وی با بیان اینکه امروز بخشی از تلاش‌های بسیجیان را در عرصه سازندگی افتتاح می‌کنیم تصریح کرد: این نهضت ادامه دارد، تازه در اول راه هستیم و می‌جنگیم؛ با هر آنچه بخواهد امنیت مردم ما را تحت‌الشعاع قرار دهد با دشمنان خارجی، فقر، استضعاف و محرومیت می‌جنگیم.

    سردار سلامی با تأکید بر اینکه ما یک تن واحد هستیم و به هم کمک می‌کنیم ادامه داد: ما اعضای یک پیکره و در گوهر آفرینش یکسان هستیم؛ تا هستیم نمی‌گذاریم سختی به ملت ما تحمیل شود.

    وی با بیان اینکه ما از سختی‌های موجود می‌گذریم خاطرنشان کرد: تا از سختی‌ها نگذریم به راحتی نمی‌رسیم؛ سختی‌ها مجوز کرنش و تعظیم در مقابل دشمن نیست.

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: بعضی‌ها می‌خواهند بگویند این مقاومت انتها ندارد ما می‌دانیم مقاومت در عمق وجود ما انتها ندارد اما در شکستن دشمن انتها دارد با مقاومت به سعادت می‌رسیم و این را قرآن گفته است؛ وعده‌های خداوند تخلف‌ناپذیر است و به خدا اعتماد و ایمان داریم و قلب‌هایمان مستحکم و مطمئن است.

    وی خطاب به دشمنان انقلاب نظام اظهار کرد: دشمنان ما مراقب باشند ملت ایران بزرگ، قدرتمند، رشید، مقاوم و سربلند است به امریکا، اسرائیل، انگلیس و متحدان آنها می‌گویم اگر به رفتار خباثت‌آمیزتان ادامه دهید ملت ایران ملت پاسخ‌های درشت به هر دشمنی و هنرمند در شکست دادن دشمن در هر مقیاسی است.

    سردار سلامی با تأکید بر اینکه ما اکنون پس از یک فتنه بزرگ دوباره به عرصه سازندگی، رفع فقر و کمک به مردم می‌رویم، گفت: ما را در روستاها و شهرها خواهید دید ما فرستادگان رهبرمان هستیم و رهبری امر کرده تا تمام ظرفیت‌ها را برای خدمت به مردم به کار بگیریم.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *