×

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛
پیام انقلاب در قالب هنر به نسل جدید نشان داده شود

  • کد نوشته: 15540
  • دی ۱, ۱۴۰۰
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حوزه هنری پیام انقلاب را در قالب هنر به نسل جوان نشان دهد.

    پیام انقلاب در قالب هنر به نسل جدید نشان داده شود
  • حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در دیدار رئیس حوزه هنری استان لرستان، با اشاره به اینکه حوزه هنری پرچمدار هنر فاخر اسلامی است، افزود: این پرچمداری هنر فاخر اسلامی تابع الزاماتی است.

    وی با اشاره به اینکه حوزه هنری پیام انقلاب را در قالب هنر به نسل جوان نشان دهد به اهمیت و ضرورت فعالیت‌های فرهنگی در راستای اهداف انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: فعالیت‌های حوزه هنری همراه با طرح، تحول، اندیشه و برنامه‌محور پیگیری شود.

    وی با بیان اینکه در برنامه‌های سالانه از تجربه و موفقیت‌های حوزه‌های دیگر در راستای تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی کارشناسانه‌تر الگوبرداری شود، افزود: لازم است الگوهای صحیح و موفق احصاء و مورد استفاده قرار گیرد.

    نماینده ولی‌فقیه با بیان این‌که حوزه هنری نیازمند تعامل بیشتری با سایر نهادهای فرهنگی و انقلابی است، اضافه کرد: بهره‌مندی از نیروهای هنرمند و خوش‌فکر و جهادی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

    شاهرخی در ادامه به برگزاری جلسات هم‌اندیشی و تعامل با نیروهای جهادی، پایگاه‌ها و کانون‌های مساجد و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در راستای ارتقا سطح فعالیت‌های هنر انقلاب تاکید کرد.

    امام جمعه خرم‌آباد بر لزوم جلوگیری از موازی‌کاری و ترویج هم‌افزایی با هدف افزایش بهره‌‌وری و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری تأکید و این امر مهم را از اولویت‌های حوزه فرهنگ و هنر دانست.

    انتهای پیام/

    منبع: فارس
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *