×

پیشنهاد جدی دو تیم از ترکیه و قطر برای جذب وحید امیری

  • کد نوشته: 8219
  • تیر ۱۹, ۱۳۹۷
  • ۰
  • وحیدی امیری از وجود دو پیشنهاد جدی از تیم‌های ترکیه‌ای و قطری برای جذب وی خبر داد و گفت: امیدوارم شرایط بگونه‌ای باشد که هواداران پرسپولیس از من ناراحت نشوند. به گزارش نیساخبر“وحید امیری  بیان کرد:امسال در مسابقات جام‌ جهانی تیم ملی کشورمان عملکرد بسیار خوبی داشت و ما به عنوان بازیکنان تیم ملی در […]

    پیشنهاد جدی دو تیم از ترکیه و قطر برای جذب وحید امیری
  • وحیدی امیری از وجود دو پیشنهاد جدی از تیم‌های ترکیه‌ای و قطری برای جذب وی خبر داد و گفت: امیدوارم شرایط بگونه‌ای باشد که هواداران پرسپولیس از من ناراحت نشوند.

    به گزارش نیساخبر“وحید امیری  بیان کرد:امسال در مسابقات جام‌ جهانی تیم ملی کشورمان عملکرد بسیار خوبی داشت و ما به عنوان بازیکنان تیم ملی در دیدار با مردم رضایت آن‌ها از بازی‌های انجام شده را به عینه شاهد هستیم.

    وی افزود: ما از مسئولان انتظار پاداشی نداریم و همین شور و نشاطی که بعد از بازی‌های درخشان تیم ملی در جامعه ایجاد شده بهترین پاداش برای بازیکنان تیم ملی بوده و همین امر نشان دهنده اهمیت و تاثیر ورزش فوتبال بر زندگی مردم است.

    ملی پوش لرستانی فوتبال کشومان در مورد وضعیت فوتبال لرستان اظهار کرد: می‌توان گفت فوتبال آسانترین راه برای ایجاد شور و نشاط در جامعه بوده و مسئوولان لرستان با حمایت از تیم‌های محلی می‌توانند باعث پرورش استعدادهای جدیدی در ورزش استان و رساندن لرستان به حق خود یعنی تیم داری در لیگ برتر شوند.

    امیری با اشاره به وضعیت تیم ملی پیش از مسابقات جام جهانی،بیان کرد: متاسفانه در طول مراحل آماده سازی تیم ملی در اثر تحریم‌های ناجوانمردانه که علیه کشورمان وجود داشته مشکلات فراوانی برای تیم ملی به وجود آمد که از جمله آنها لغو بازی‌های تدارکاتی و ندادن کفش بود.

    وی خاطرنشان کرد: با تمامی با این تفاسیر مجموعه تیم ملی برای دفاع از عزت و سربلندی کشور و ایجاد شور و نشاط در جامعه با تمام وجود در جام جهانی حضور یافته و بازی‌های به یاد ماندنی انجام داد.

    امیری در مورد آخرین وضعیت خود برای انتخاب تیم جدیدش بیان داشت: بعد از جام جهانی یک سری پیشنهادات از باشگاه‌های خارجی داشته‌ام اما به دنبال این هستم که در صورت جدایی از باشگاه پرسپولیس بهترین اتفاق ممکن برای من و باشگاه بیفتد.

    ملی پوش کشورمان اظهار کرد: دو سال فوتبالی خوب را در پرسپولیس گذرانده و برای من همیشه مایه افتخار بوده که در این باشگاه توپ بزنم و امیدوارم اگر به خارج از کشور رفتم باعث ناراحتی هوادارن نشوم.

    امیری گفت:طی روزهای گذشته چندین پیشنهاد از لیگ‌های مختلف به دست من رسیده که دو تیم ترکیه‌ای و قطری جدی‌ترین گزینه‌ها هستند.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *