×

پیش‌بینی برف و باران در استان لرستان؛ هشدار آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها

  • دی ۳, ۱۳۹۸
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی استان لرستان گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به آسمان استان شاهد ابرناکی، بارش باران و برف، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها هستیم.

    پیش‌بینی برف و باران در استان لرستان؛ هشدار آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها
  • بهروز مرادپور ،مدیرکل هواشناسی استان لرستان در رابطه با وضعیت آب و هوای لرستان در ساعات و روزهای آینده اظهار داشت: صبح روز پنجشنبه پنجم دی‌ماه شاهد ورود یک سامانه بارشی جدید به آسمان استان لرستان هستیم و با ورود این سامانه بارشی به جو استان شاهد ابرناکی، بارش باران و برف، گاهی رعد و برق و  وزش باد شدید لحظه‌ای خواهیم بود.

    وی با اشاره به کاهش دماهای روزانه برای روزهای پیش‌رو عنوان کرد: تمام مناطق استان به‌ویژه جنوب شرق و شمال غرب لرستان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرد.

    مدیرکل هواشناسی استان لرستان با بیان اینکه این سامانه بارشی تا روز شنبه هفتم دی‌ماه بر جو استان حاکم است بیان کرد: برای ایام مذکور آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، مه آلودگی و احتمال کولاک برف، لغزندگی جاده‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه برای روز جمعه احتمال پدیده غبار به همراه کاهش دید افقی وجود دارد گفت: بارش‌ها از صبح پنجشنبه تا غروب این روز و از بعد از ظهر جمعه تا صبح شنبه حائز اهمیت است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *