×

عملکرد ضعیف مدیر مستعفی ارشاد لرستان؛
 چه کسی سکاندار اداره فرهنگ می شود؟

  • تیر ۴, ۱۳۹۸
  • ۰
  • حمیدرضا حنان در سودای نشستن بر روی صندلی نمایندگی مجلس، از مدیرکلی ارشاد لرستان استعفا داد تا گمانه زنی ها در مورد مدیر جدید بالا رود. به گزارش نیساخبر ، حجت الاسلام حمیدرضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان که از سِمت خود استعفا کرده تا در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در […]

     چه کسی سکاندار اداره فرهنگ می شود؟
  • حمیدرضا حنان در سودای نشستن بر روی صندلی نمایندگی مجلس، از مدیرکلی ارشاد لرستان استعفا داد تا گمانه زنی ها در مورد مدیر جدید بالا رود.

    به گزارش نیساخبر ، حجت الاسلام حمیدرضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان که از سِمت خود استعفا کرده تا در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد کاندیدا شود، نقدهای زیادی به عملکردش وارد است.

    حنان در طول چند سال حضورش در سِمت مدیرکلی ارشاد استان لرستان با انتقادهای بسیاری روبه‌رو شد؛ انتقادهایی که هرکدام چالش‌هایی جدی برای او به وجود می‌آورد و بارها، حنان را تا مرز برکناری از سِمتش در ارشاد لرستان پیش برد.

    نپرداختن به فرهنگ اصیل لرستان و البته ایران، بی‌توجهی به هنرهای بومیِ استان و توجه بیش‌ازحد به هنرِ غربی ازجمله ضعف‌های مدیریتیِ حنان بود. در دوره‌ حضور این مدیرکل در ارشاد لرستان، کار به‌جایی رسید که کنسرت‌های موسیقی در حوزه موسیقی پاپ بیشتر از هر چیزی خودنمایی می‌کرد.

    کنسرت‌هایی که معلوم نبود سودهای کلانش به جیب چه کسانی می‌رود و علت حمایت‌های همه‌جانبه حنان از این کنسرت‌ها اصلاً مشخص نبود.

    درعین‌حال هنرهایی مانند تئاتر و موسیقی اصیل لرستان و موسیقی اصیل ایرانی در زمان حضور حنان در ارشاد لرستان به حاشیه رفتند.

    اکنون برای هدایت فرهنگ و ارشاد لرستان ضمن گمانه‌زنی‌های مختلف در استان، افراد مختلفی از سوی برخی از نمایندگان و استانداری لرستان مطرح‌شده است.
    در میان این اسامی محمد کرم‌الهی چهره فرهنگی و هنری است که شناخت ویژه و درستی نسبت به مناسبات فرهنگی استان و کشور دارد.
    منبع : تسنیم
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *