×

نمایندگان ملت در مصاحبه با خبرنگار خانه ملت
چگونه در تابستان با برف اشتغال بزاییم

  • مرداد ۱۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  •   واکنش ۶ نماینده لرستان که طرح سوال از رئیس جمهور را امضا نکردند خبرنگار: آقای رستمیان مردم لرستان از عدم امضای شما پای طرح سوال از رئیس جمهور ناراحت اند! ?رستمیان نماینده دلفان و سلسله: اولا روز خبرنگار مبارک، ثانیا بنده خاطره خوبی از سوال ندارم، یاد مدرسه و رفتن پای تخته می افتم […]

    چگونه در تابستان با برف اشتغال بزاییم
  •  

    واکنش ۶ نماینده لرستان که طرح سوال از رئیس جمهور را امضا نکردند

    خبرنگار: آقای رستمیان مردم لرستان از عدم امضای شما پای طرح سوال از رئیس جمهور ناراحت اند!

    ?رستمیان نماینده دلفان و سلسله: اولا روز خبرنگار مبارک، ثانیا بنده خاطره خوبی از سوال ندارم، یاد مدرسه و رفتن پای تخته می افتم مدام تکالیفم را انجام نمی دادم استرس تمام بدنم را فرا می گیرفت به همین خاطر دوست نداشتم خاطر رئیس جمهور با سئوال ما مکدر شود. کودک تنبل درونم با رئیس جمهور همزاد پنداری کرد. هر وقت معلم از بنده سئوال می پرسید چرا مشق ننوشتی؟ چرا دیر آمدی؟ می گفتم: دیشب برف بارید!. اما حالا فکر کردم اگر از رئیس جمهور سئوال بپرسم که چرا وضع اقتصاد و معیشت مردم چنین است؟ نمی شود که! رئیس جمهور در این مرداد گرم تابستان بگوید دیشب برف بارید و نتوانستم تکالیفم را انجام دهم!. مردم قبول کنند که در این فصل گرم سال نمی شود از رئیس جمهور سوال کرد. ضمنا الکی جو ندهید! همان گاوداری ۵ هزار راسی که در دلفان احداث کردم چند هزار اشتغال زایی داشت.

    خبرنگار: یعنی افتتاح شد!؟

    رستمیان: نه هنوز احداث نشده است! شک ندارم گاوهایش چندقلو می زایند. این کفشهای پایم که چرمشان تبریز اصل است از پوست همان گاوهای گاوداری دلفان است. ماست کاله مازندران هم از شیر همان زبان بسته های گاوداری دلفان است. گازی که در اجاق گازتان می سوزد از پهن همان گاوهای گاوداری دلفان تولید می شود. خواستم که ریا نشود اما حالا که بحثش شد بگذار بگویم خداداد عزیزی قبل از زدن گل معروفش به استرالیا یک لیوان از شیر همان گاوهای گاوداری دلفان را خورد.

     

    ?دفتر بیرانوند نماینده خرم آباد و چگنی:

    خبرنگار: آقای بیرانوند چرا پیگیر مشکلات مردم از رئیس جمهور نیستید؟

    بیرانوند: کارهای مهم تری دارم! بنده عضو کمیسیون آموزش هستم، متاسفانه هنوز چند سرایدار و ناظم مدرسه باقی مانده اند که عزل و نصب نشده اند. البته به حول و قوه الهی بر تمام مدیران نظارت دارم از مهد کودک گرفته تا پیش دانشگاهی!. بنده با شما موافقم چون آقای رستمیان خودش تکالیفش را انجام نمی داد اما انصاف بدهید که در این فصل تعطیلی مدارس نمی شود از رئیس جمهور سئوال پرسید، برفرض که در این تابستان برف بارید! دانش آموز از کجا بیاوریم! همه تعطیل اند، مجبوریم تا مهر صبر کنیم. فعلا شریتت را باز کن تا یک نطق قبل از شروع رسمی مجلس برایت بفرستم. تیترش را هم بزنید: نطق آتشین و کوبنده تنها نماینده اصلاح طلب لرستان پیرامون عزل یک سرایدار و یک ناظم مدرسه که قصد داشت رئیس مدرسه شود. نه بنویسید پایان دادن به حصر آغاز ارزان شدن سکه. نه این: حصر داماد لرستان زودتر می شکند یا حباب سکته زودتر می ترکد!؟ یا: زلزله نماینده لرستان در صحن علنی مجلس قبل از ورود نمایندگان و روشن شدن برق ها.

    ?بروجردی نماینده بروجرد:

    خبرنگار: سلام

    بروجردی: این سلام شما در این وضعیت حساس مخالف امنیت ملی کشور است اما چه کنم که جواب سلام واجب است(و علکیم السلام و رحمه الله و برکاته)

    خبرنگار: خواستم بپرسم چرا از رئیسـ…

    بروجردی: اولا: زاگرس خودرو تعطیل نشده ثانیا: سامان کاشی هم کار میکند! ثالثا: کاشی جم هم جم نشده! رابعا: رابعه اسکویی از شبکه جم برگشت. خامسا: ترامپ از برجام رفت، اصلا ترامپ خر است. سادسا: در این گرمای چله تابستان که برف نمی بارد! پس چه جای سئوال از رئیس جمهور است!؟

    ?تلفن همراه کیانپور نماینده دورود و ازنا: مشترک مورد نظر در حال مکالمه با نوبخت جهت دعوت به دفتر رئیس جمهور است لطفا پس از شنیدن تکذیب پیغام خود را بگذارید.

    ?تلفن همراه خبرنگار: سلام از دفتر خدابخشی نماینده الیگودرز تماس گرفتم. خدابخشی گفت که امضا نکردن طرح سوال از رئیس جمهور کار استکبار جهانی است پیشنهاد می کنم که با باربر کردن ابرها زمینه بارش برف در تابستان را فراهم کنید.

    ?ملکشاهی نماینده کوهدشت و رومشکان: مردم نگران چغندرهای گندیده شان نباشند، زیرا افرادی هم که چغندرهایشان را تحویل کارخانه دادند هنوز پولش را دریافت نکرده اند. سد معشوره هم که چیزه و بودجه پتروشیمی هم زیر میزه و تجهیزات آن یکی کارخانه را هم بار زدیم رفت! فقط می ماند بارش برف در تیر گرم تابستان که آن هم چون بنده عضو کمیسیون قضایی هستم قانونا پیگیر طرح رستمیان در بارش برف هستم البته نماز باران را حفظم اما نماز برف را نه! بنده عضو لیست امیدم و امیدوارم در این چله تابستون شاهد بارش برف جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم و دفع سئوال از رئیس جمهور باشیم.

    ? خادمی استاندار لرستان: دستور دادم در صورت بارش برف اداره راه همه جاده ها را نمک بپاشد تا جوانان عزیز لر به راحتی به تهران هجرت کنند جهت کارگری

    ?مهدی سلیمان نژاد

     

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *